am i pretty? normal? ugly? | Comments

Below are comments submitted by GoToQuiz.com users for the quiz am i pretty? normal? ugly?

Post a comment:
Does not allow HTML or UBB code. 2,000 character limit.
Sorted by: TOP | new
  • that was stupid man even though they said i was good looking!lol

    bieberfever4ever
    1
  • yay i pretty :) by the way this test was kinda boring....

    woffie
    1
  • i dont think im pretty but mi friends say i am.....and i got pretty...but its just a test they cant even see what you look like

    green67
    1
  • Ah....... that is kind of creepy!

    SydneySaysDance
    1
  • Normal...just the way i like it.

    Ebillan
    1
  • I’m pretty:) great!

    Oneonta
    1
  • i got pretty. 100%

    kenziisthename
    1
  • that was a good quiz I like it allot! 85% normal!

    BaNaNa BaNaNa
    1
  • i 92% pretty wow i so pretty i so happy i so speechless but in a good way this is amazing!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!

    supisobored
    1
  • Yeessssss!!!!!!!!

    I may not bee ''PERFECT''but b---- im ok and im 92 pretty so shut ya'll mouths! I knew I was pretty anyways wtf?!

    Josiana
    1
  • Ok this place is invaded by chains. omg! theyre following me! HELP ME!

    XxSophiacxX
    1
  • Im pretty woooooohooooo!!!!!!

    Oh meh gosh do i gotta say on every hackin quiz? STOP WIT THE FUKIN SHIZZZZZZ ITS ANNOYING AND NOT TRUE!!!

    ConverseCutie887
    1
  • yayyyyy im pretty ;p thank you quiz person you r problay pretty tooooo ;p

    zebrasxo
    1
  • all guys tell me im pretty when im on my knees 4 them and even this quiz says so:)

    Eve_Mae
    1
  • all i wear 4 makeup is eyeliner on the bottum so ok. YAY-A

    I_Love_Jacob
    1
  • i'm normal:) yay i guess

    shaunaluvspie
    1
  • Oh noez! I got normal! (to me, normal is an insult) It says I can get any guy I want... Not true... Russia-san~ -_-

    I Be Kitteh
    1
  • i got pretty thats a real confidence booster :D

    mes13
    1
  • I got "your normal!" :) Way to go.....

    tyn10
    1
  • and whats with the stupid chan message comments??? ( thts not ur fault)

    layla10122
    1
  • i got pretty. yay! people tell me that a lot.

    hollister
    1
  • brittany brittany brittany brittany brittany brittany brittany brittany brittany brittany brandy brandy brandy francisco francisco franciso

    breebree
    1
  • 100 % PRETTY!!!

    AyaAbbas13
    1
  • love it

    lauren04
    1
  • yay

    jlynn99
    1

Thank you for your interest in GoToQuiz.com!

Don't leave without browsing the quiz categories. Find your state's quiz, or maybe your country.