am i pretty? normal? ugly? | Comments

Below are comments submitted by GoToQuiz.com users for the quiz am i pretty? normal? ugly? -- comments appear in reverse chronological order, newest on top.

Post a Comment

  • yayyyyy im pretty ;p thank you quiz person you r problay pretty tooooo ;p

    zebrasxo Dec 29 '11, 7:54PM
  • yayy i am pretty :) thx quiz person!

    crazygal Dec 28 '11, 2:16AM
  • Yay I'm p-r-e-t-t-y!! So heres a cheer to my friend who thinks im ugly and shes all that!! U-G-L-Y ya ain't got no albi, ya ugly yeah, yeah, ya ugly!! 2-4-6-8 who's the girl I luv to hate- ------!! Take that!! Hah!!

    Yagottaluvme Dec 22 '11, 12:39AM
  • Normal and proud to be :D

    CupcakeRice Dec 21 '11, 8:06PM
  • I got pretty yaya

    narhacutie Dec 9 '11, 7:36AM
  • all guys tell me im pretty when im on my knees 4 them and even this quiz says so:)

    Eve_Mae Nov 26 '11, 2:25PM
  • all i wear 4 makeup is eyeliner on the bottum so ok. YAY-A

    I_Love_Jacob Nov 26 '11, 12:20PM
  • haha im pretty yay-a!! and ima little punk, rocker, sk8r type but guess wat!! im STILL pretty. YAY!! all the little punk rocker sk8r boys think so to LOLZ

    I_Love_Jacob Nov 26 '11, 12:19PM
  • now my hair is auburn like and i vary between straight and curly w/ bangs XD

    manders Nov 24 '11, 9:50PM
  • way to go! so your not the gorgeous amazing perfect person. so what? your still hot, cute, and can get any guy you want! congratulations on getting a good score! Don't change yourself cause you don't have to! your almost PERFECT so give up the make-up and let the guys flirt. and trust me. their flirting.




    haha yay!! ^_^

    Applez123 Nov 24 '11, 1:19PM
  • yayyyy im normal....is that a good thing?

    liltootles Nov 12 '11, 10:48PM
  • I GOT PRETTY YAY :)

    olivia_grace12 Nov 12 '11, 8:02PM
  • yey!! it said im pretty nd i believe it cuz evry1n tells me:p

    Christine Marie Oct 24 '11, 10:23PM
  • I got normal. That's cool. Nice quiz. :)

    Letmehaveone Oct 2 '11, 4:48PM
  • btw peeps, u gotta check out this quiz!
    vampire werewolf or human? by Shauna

    shaunaluvspie Sep 17 '11, 9:50AM
  • i'm normal:) yay i guess

    shaunaluvspie Sep 17 '11, 9:46AM
  • yay... i'm pretty.. i'm happy =)

    lol0lol Sep 12 '11, 9:05PM
  • i could like and say i got pretty but i wont
    i got normal
    then pretty right behind it
    then last was okay
    pretty good quiz

    try out these quizzes
    (are you a af hollister or aero girl)
    (what time of shoe suits you)
    (what kind of fruit are you)... am i a kiwi

    foreverfab1892 Sep 3 '11, 5:14PM
  • i got pretty

    vampiregrl Aug 24 '11, 8:04PM
  • I am normal:)

    adnin617 Aug 16 '11, 7:01PM
  • I got pretty and u know it

    narhacutie Aug 16 '11, 11:45AM
  • Oh yeah and my teeth are naturally straight and I never had or will have braces and they are white only because I brush them

    Guess_Who_Its_Me Aug 9 '11, 12:36PM

Log In or Get an Account to comment!

Thank you for your interest in GoToQuiz.com!

Don't leave without browsing the quiz categories. Find your state's quiz, or maybe your country.