am i pretty? normal? ugly? | Comments

Below are comments submitted by GoToQuiz.com users for the quiz am i pretty? normal? ugly?

Post a comment:
Does not allow HTML or UBB code. 2,000 character limit.
Sorted by: TOP | new
  • Yay! I'm gorgeous! And every1 who commented that they're ugly, I'm sure they're ont!

    doglover374
    1
  • I got normal
    true that snake0345
    My friend say i freak her out sometimes

    Sk8terChIck
    1
  • :) it said I'm gorgeous. But everyone thinks I'm ugly >:( I am very skinny

    User
    1
  • I got pretty

    ayannaisbae03
    1
  • I got normal

    Whitehorse2001
    1
  • how did this quiz get 7 stars?? I wish quizzes would also be rated by the people in charge of this site - if there are any

    chocolatefrog
    1
  • I think im pretty and my friends say im pretty

    moshi2200999
    1
  • I got pretty.

    Dragon Keeper
    1
  • I got pretty.

    victoria1009
    1
  • Pretty, yay! Well, 6 boys at school r crushin hard on me, but i'm a heartbreaker cuz i said yes to one, the hottest guy in mi grade, and all mi riends r jealous! Lol!

    drpeppergirl1219
    1
  • Cool, I wasn't aiming for pretty. I was aiming for me.

    DJ Chic La Freak
    1
  • Hmm, got pretty, thought I'd get normal.

    KT 4ever
    1
  • I'm normal because I'm a vampire duh?!

    OOFWITCHS
    1
  • 84% pretty... Yay, I guess?

    Thunder_Claw
    1
  • Wow, it said I am 99%gorgeous,95% normal and 0% ugly.

    Teena
    1
  • yay im gorgeous, totally boosted my self esteem :)

    ilove rhianna
    1
  • hey gonewiththewing! sometimes quiz's are wrong, they say quiz's proof is true but someday you look in the mirrior and your pretty/handsome. I GOT NORMAL! I HEHA DONT NEED MAKEUP!

    mochalatte
    1
  • I am normal. I give this 6/10.

    aaeno
    1
  • I'm normal but I thought I was ugly.

    Girl12sigh
    1
  • im pretty normal

    mj fan
    1
  • Normal....XD

    ltlbabeangel
    1
  • I’m normal by 89% but pretty by 87% there was 2 percentages in it maybe I’m just above average but not pretty pretty?💖

    Graverkrkdjd
    1
  • normal 80percent haha im not normal lol

    gothicsuzanna
    1
  • am i pretty? normal? ugly?
    Your Result: your pretty! 87%

    handeris
    1
  • 2 tell u the truth, it doesn't actually work, for me anyway. i just copied and pasted it, just 2 see if it works.

    vampire_red
    1

Thank you for your interest in GoToQuiz.com!

Don't leave without browsing the quiz categories. Find your state's quiz, or maybe your country.