How Much Like Me Are You | Comments

Below are comments submitted by GoToQuiz.com users for the quiz How Much Like Me Are You

Post a comment:
Does not allow HTML or UBB code. 2,000 character limit.
Sorted by: TOP | new
  • Thanks for taking my quiz guys. I appreciate it

    Raven11
    1
  • Eh, kinda.

    Carri04
    1
  • Nice quiz... ARE YOU BORED? Then check out some of my quizzes:

    "Canadi an or American?"
    "Who are you in your circle of friends?"
    I know you want to find out ;)

    Nikki_Knox
    1
  • Yep all the way. Yay.

    Selena112
    1
  • Yup all the way! :D

    slytherin queeen
    1
  • Not at all. Hmm, but the picture on this result sucks ballsack.

    Appayipyip42
    1
  • i got kinda

    harpusrox7
    1
  • Creepy..........
    I'm like you.

    OZZYIOMMI
    1
  • No not at all... :(
    great quiz

    Kish
    1
  • No, not at all :3

    tomboykaitie
    1
  • i got all the way. :P hehehe

    Alana
    1
  • Nothing like you. Dang it. Im not awsome. :'(

    Never Mind. Goood Quiz! :)

    name
    1
  • I got Yep all the way. Hooorayyyy. Great quiz

    Pretender
    1
  • Eh, kinda...yayz! lolz..nice quiz tho! xD

    pkiera75
    1
  • i got eh, kinda! what, like EVUR!

    1800iluvpopcorn
    1

Thank you for your interest in GoToQuiz.com!

Don't leave without browsing the quiz categories. Find your state's quiz, or maybe your country.