When will you get married? | Comments

Below are comments submitted by GoToQuiz.com users for the quiz When will you get married?

Post a comment:
Does not allow HTML or UBB code. 2,000 character limit.
Sorted by: TOP | new
  • 23 %,Im almost 20 so Its pretty accurate,I have never even dated someone before so I have no plans for marriage for a long time

    amberleechoo
    1
  • Eight percent... Hey, I'm a Hunter, okay?

    MalorieMoon
    1
  • I randomly teleported to this quiz. And I am also taking this quiz in 2016 so...hi from the future.

    Deadbush123
    1
  • Im close to marriage. It true im all of the question that i asked.

    cherrish
    1
  • 24% close to marriage. So not very close.

    Ariana9
    1
  • I don't get dis

    Btw I m not getting married right now barely 11years old

    ICONiac16
    1
  • i will get married when i want not up to you o and that stupid teddy stuff and lucy you guys r so stupid and moronic for believing it nuttin will happen

    munkey123
    1
  • You are 69% close to marriage! Another 1 or 2 more years before you get married? Just pop the question to her/him and you are ready to go! [;When will you get married?Take More Quizzes

    yay i cant wait. he is so sweet i knew it.

    i love him.. soon i will be mrs.angelia spivey :)

    MrsSpivey5
    1
  • This is stupid...

    Clara Ford
    1
  • 46% I'll take it. I did better than I expected, lol.

    Stardust1
    1
  • What still I go school

    nikkie
    1
  • Good, 1% my favorite

    Nature
    1
  • Ha I'm 15 and I am 63% close to getting married

    smallgirl15
    1
  • I am 28%...Well, not surprised, I am only a few weeks from 18.

    Roccojason
    1
  • I got 44% now that is ok
    also look at my quizes
    Are u my friend or not,
    Wot boyfriend are you looking for,
    does he like u

    Cherry888
    1
  • Said not girly at all....went back and picked very girly and now I'm 14% closer to marriage. Wow...

    weirdo1
    1
  • Ok yeah your quiz sucks because i'm engaged and got a 32 haha :)

    manders
    1
  • Screw it.

    athletic_girl
    1
  • 50% Almost there! Eeek! ;D

    PurpleCherries
    1
  • I don't plan on marrying, so there!

    Horseluver
    1
  • Dear Dead Teddy . . . YOU ARE CRAZY ! Shame on you for trying to scare people. The vad things you do to people will come back to you . . . again, SHAME ON YOU TEDDY !

    im2katkrazy4u
    1
  • I got 9%, I don't kinda believe in such things.

    G Tatiana
    1
  • 0% close to marriage! Great! How dare you call that "trouble"? You made me happy!

    Cliff McLane
    1
  • question 8 is stupid. there are attractive people who are nice in the world. its not a matter of black and white.

    Ninja De Fuego
    1
  • 8% thank gosh, I'm 13, commitment is boring -sorry. Love is fake and it's all for crap LOL.

    Deejoueah
    1

Thank you for your interest in GoToQuiz.com!

Don't leave without browsing the quiz categories. Find your state's quiz, or maybe your country.