How would I kill you? | Comments

Below are comments submitted by GoToQuiz.com users for the quiz How would I kill you?

Post a comment:
Does not allow HTML or UBB code. 2,000 character limit.
Sorted by: TOP | new
  • You're gonna catch me on fire....So you'd need to pour the lighter fluid on me and manage to activate your lighter or your match whilst I'm cackling like a madman and stabbing you? I think I'll be fine. I mean what? Would you think I'd just stand there? Hahahaha that's funny.

    Corvus Ravenesqu
    1
  • Strangalatian, my second fave. My fave would be SHOT UP! but yayz! Good quiz my physcho friend. >:D 10/10

    @xrystalla diz1414:

    Keep your wenis outta mine!!! And yeah, Vamp ain't a guy you perverted weirdo person. No wonder Vamp is goanan chop you up, lol.

    tomboykaitie
    1
  • I got strangulation. This saddens me. In my mind it is the second worst way to die. The first is drowning. Both are quite close. Just uh, don't let me get on your bad side. I have to say though, very well made quiz. I give you 10/10

    kwilson0411
    1
  • Your Result: Set You On Fire

    How does a bottle of lighter fluid poured on you sound? Well, it doesnt matter if you like it or not. Your going to be set on fire. Just think of it as... I'm giving you a preview of hell.

    Rachel x
    1
  • Your Result: Set You On Fire

    How does a bottle of lighter fluid poured on you sound? Well, it doesnt matter if you like it or not. Your going to be set on fire. Just think of it as... I'm giving you a preview of hell.

    hahahahaha yay i love fire!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!

    brooklynn818
    1
  • Strangulation, this quiz is interesting but it could have been alot better maybe I'll make my own just like it with a more practical aproach.

    Ellis Redding
    1
  • Lmao,strangulation nice quiz vamp.

    Sick Zero
    1
  • Strangulation nooooooooo!! I would hate to die because lack of oxygen the worst for me is drowning

    shaunnarox2
    1
  • I didn't like that quiz. It wasn't like, "How are you going to die". It's just how you would kill us. And also, I'm pretty sure you made it so that we would be killed the way we least wanted. 1/10

    kjadfsk
    1
  • your like a serial killer!

    sweatpea206
    1
  • ... i dont wanna be chopped up...

    its really messy... cant you shoot me instead?

    or if you do chop me up... just behead me and then proceed to mutilate my body?

    poisonivy1413
    1
  • dudes, im not even joking. everytime you post one of those stupid chain letters a person dies. you decreasing the population and increasing my prision time, so stop!

    xVaMpIrEx
    1
  • Coolz stragulation

    At least it's better than being set on fire *shudders*

    Anastasia
    1
  • WTH U STUPID SQUARE!

    splinter
    1
  • yay! i get strangled with a rope!! how exciting!!

    skittles15
    1
  • I get shot. it's better than being set on fire *trembles*

    VegeKaka
    1
  • Thanks :D

    xVaMpIrEx
    1
  • you know what? that damn spam you just posted doesnt fuking work! but you know what will? me tracking you down, ripping out your guts, and hanging you will them. that will work!

    ... i should have put that as one of the deaths...

    xVaMpIrEx
    1
  • this quiz is kinda funny :D

    c00kiemonstrr
    1
  • lmao strangulation... no thanks i'd rather be shot :D.. if i had to choose..

    crazykate
    1
  • Strangulation.

    xXvampiregirlXx
    1
  • no comment............ .....

    machen1991
    1
  • I WANTED TO BE SET ON FIRE!!!!!!!!

    Shadey1304
    1
  • Haha! Only allot my friend. I dont need any help. At least thats what the voices say. ;)

    xVaMpIrEx
    1
  • Whoa strangulation? Awesome!!!!!!!!!

    EpicTails115
    1

Thank you for your interest in GoToQuiz.com!

Don't leave without browsing the quiz categories. Find your state's quiz, or maybe your country.