Does He Like Me? | Comments

Below are comments submitted by GoToQuiz.com users for the quiz Does He Like Me?

Post a comment:
Does not allow HTML or UBB code. 2,000 character limit.
Sorted by: TOP | new
  • i love this boy named deshaun in the eigth grade!!!!!! he is about to be in high school im thinkin about givin him a note tht sayz hey i like you!!!!1 do you like me? i have him as a friend on fb but it seems lik he doesnt lik me but is friend material on my quiz i got what animefangirl135 got idk what to do i dnt want the school yr to be over 9th graders can come bck and visit and i have a best frann who is his cuzin butt the only problem is im goin to a different school next yr and i realli lik him

    dreamierthenyou
    1
  • Thanks fishbutter but im far too cowardly. Also, my ex-boyfriend recently texted me and he thinks we're still going out so i have to do something about that first.

    Starwars lover
    1
  • A week after I took this quiz, I was asked out, since then (about 3 years ago) we've been together. We have a 3 year old son and expecting our daughter next month! My soldier, my love..funny how these can be true huh? lol

    candi_Naha
    1
  • ... I just pretended to be female and took the position of a random girl who is in one of my classes. It told me that I think she is a total dope. I do not. It also said that I was a loser. Perhaps I am. But I don't think so.

    genericname6
    1
  • Your Result: he thinks your a total DOPE

    leave him. hes not worth it. keep your self for someone better! all he will do is humiliate you in front of everyone! you could get a much better guy, so forget that loser! good luck!

    Superstar159
    1
  • he looks at whenever he sees me and im talking major eye contact.hes been doing that for 3years and his friends look at me 2 but hes a popular football player and i dont thnik that he could possibley like me.....please help me!...my friend is going 2 ask him at school tomorrow if he likes any1 and im soo scared

    alex1919
    1
  • Your Result: he likes you

    Idk my friends and some of his friends that i talk to tell me that he likes me. we liked each other in 4th grade no we're in 8th. I think that he might still like me. His parents and my parents make fun of us all the time and his tell me that he likes me and mine tell him i like him. I hope that this quiz is right.

    Sporty girl
    1
  • this thing is totally accurate! cause i got he sorta likes you, but doesnt really want anyone to know. he still thinks he needs to get to know you a little more, but really wants to. go after him... and anything can happen! enjoy. and then i asked him out and he said he needed to get to know me more! omg!

    utter awesomeness
    1
  • Your Result: he likes you

    he sorta likes you, but doesnt really want anyone to know. he still thinks he needs to get to know you a little more, but really wants to. go after him... and anything can happen! enjoy.

    Well.. soo I knew him since kindergarten.. in kindergarten he said he liked me.. but idk if he still does.. im too shy to ask >_<

    Shawtygetloose
    1
  • my test results are
    he likes you

    he sorta likes you, but doesnt really want anyone to know. he still thinks he needs to get to know you a little more, but really wants to. go after him... and anything can happen! enjoy.

    ok so i've liked this guy for a very long time so i really hope he likes me i just wish i could say how i feel but i just dont think he'll like me cuz he's a hot blond sk8er and like 50 girls like him plus the fact i was his best friend and then we got in a huge fight about me movin away but now im back grrrrrrrrrrr im so confused but so in love at the same time but i guess thats the way love is some times

    wishin_he_was_mine
    1
  • Wow this quiz says he likes me. I don't like him, but our friends ship us and think we like each other. I kinda think he might like me but he has denied it many times so i don't know what to think lmaoo

    Bob Granger
    1

  • He Loves You GIRL!! 76%

    this man is day dreams for a special little someone... YOU! go after him, and let anything happen! enjoy your love life! hmm i need more characters so i will ramble hi how are you this boy likes you good day! and happy crushes! lol

    Mistytail
    1
  • Omg this really works because my cruse Fernando asked me out today and I took this quiz yesterday!!!! Thx sooooooooooooooo much for making this quiz I love it !!!!

    Fernandolover21
    1
  • Does He Like Me?

    Your Result: He is in Head Over Heals MAD Love for YOU!

    70%

    Wow! Lucky girl.. this boy is crazy for you! don't let him slip by. he thinks about you day and night and every second in between. all he wants is for you to like him to! go after him GIRL! enjoy your love life!!!

    68%
    He Loves You GIRL!! 62%
    he crushes over you... =) 62%
    he thinks your a total DOPE 54%
    he likes you

    EmmaEmma
    1
  • My 'hoping-to-be' crush is 7 months older than me and he's super cute!!! He's funny and it always seems like he likes me more than any other girl... :3 i really hope we will date

    dogsrulenotdrool
    1
  • lol 85% he likes me and thats true because my frans even say he likes me he just scared/shy to tell me that he like me and want to go out with me and would like to be around me more, but i dont rush things i let them flow. Only in my head i rush things and have fantasies and future plans going on. lol

    resa will
    1
  • Come check out my new quiz,What clique do you fit into?.

    You'll find out if you're popular,nerdy,goth/ emo,average or gifted.

    mysticalgoddess
    1
  • I got he crushes over you:

    He totally thinks you are someone who he may one day want to date. stay yourself, and anything can happen. he never ever wants you to change, i mean who can like a fake flake? no one. you are one cool chick. and he likes you for THAT reason!

    iccu
    1
  • He likes me. I really liked this quiz, one of my favorites! Can you help me with advice? I like him, he might like me. He's really cool and popular and I can't like talk to him in the halls. What should I do?

    purple3298
    1
  • Okay so i really like this guy "Brandon" we can call him. hes in eighth grade and the school year is almost over. hes a year older than me but i ma IN LOVE WITH THIS KID!!!!!!!! but he has a gf but is always staring at me and pulling kiddie pranks on me and acting so first grade. once he kissed me(well a few times=)) but ithink he likes me. i love tghis quiz cuz it sed he likes me so ima ask him out tomorrow. PEACE LOVE AND MILKSHAKES!

    Jibbley51
    1
  • ok... well the only thing i don't like about this quiz is that since im taller than him ,apparently it means he doesn't like me as much as if i was shorter than him... and yes i checked! But anyway, it's a great quiz! He really likes me i guess! yay! XD

    live2fly
    1
  • I've takin this quiz A LOT and i have never really enjoyed my result. But I really like my result this time! He crushes over me. It seems somewhat true. i hope it is!!!

    Mikelover111
    1
  • ma story with this guy dat i love is kinda messed up in a way well we never even seen esach other nd we talk on da phone everyday i fell in love with him n we r juss friends bt i think bout em all day n wen im not tlkn wit em i miss em n get nervous wen he calls i think he is amazing bt idk if he feels da same way bout me soo yeah??

    tontita
    1
  • ahahaha. i did this about someone who i actually think is pretty stupid. but his cousin who is my bff says he likes

    me. and i know he does. but i think he's lame. and HAHAHA i got "he thinks ur a total DOPE" lol no he doesn't but who cares. plus i don't even like him. lol

    happytaco
    1
  • when we were in 2nd grade i told my bff andrew to tell my crush that i like him then my crush came over to us and he said for real you do and alot of kids were standing around us so i said its just to make someone jelous and i had my chance so in 3rd grade we were in the same class together with my bff and my crush told me he likes me but again we lied and now today in high school no 1 cares who we date now so me and william are still the smartest teens in our class and he has a crush on my bff ashley that red headed demon i wish that b---- was dead so me n my bf caan be together but they broke up cause my smart guy knows the right place in my heart and we will always be together foever and now my strong tan man is mine but im still 6 inchese taller i love you William Christopher Diaz FROM YOUR HOTTIE GIRLFRIEND GABBY OR GABRIELLE

    gabgab1973
    1

Thank you for your interest in GoToQuiz.com!

Don't leave without browsing the quiz categories. Find your state's quiz, or maybe your country.