Im jealous of yall.

  • Locked due to inactivity on Oct 11, '20 3:54am

Thread Topic: Im jealous of yall.

  • avatar
    Jayfeather310 Senior
    mine look honey-colored (or gold?) in the light, but when i look at them and in photos, the usually look very dark.
  • avatar
    dragonsfire Advanced


    That's not the exact shade, bit it's something close. A little lighter.
  • avatar
    ChameleonLeap Junior
    Omg same

    I’m like, “PLS JUST SHOW UO FOR THE PHOTO”
  • avatar
    Acrimony Advanced
    Mine r uber dark brown. Like almost black lmao ):
  • avatar
    Eggaly Novice
    Mine are two different shades of brown
  • avatar
    Keyboard Junior
    Ooh
  • avatar
    Keyboard Junior


    This is my actual eye and ew I have a frickin eye wrinkle already and I’m 13.
  • avatar
    Jayfeather310 Senior
    idc to post this bcuz it’s not my entire face. ♡
    i’m squinting bcuz i was being blinded by the sun. the quality isn’t the best, but that’s my eye,, -w-
  • avatar
    ChameleonLeap Junior
    Emy- the link doesn’t work for me 👉👈
  • avatar
    Keyboard Junior
    Yeah Emy actually has detail in her eye and mines just... grey.
  • avatar
    Jayfeather310 Senior
    i’ve posted the full photo in the discord before. it’s the one where i’m in the car, lol
  • avatar
    dragonsfire Advanced
    Those aren't wrinkles, those are bags. I have them to. I got them from my mom. I've had them ever since I can remember.
  • avatar
    Keyboard Junior
    Still they’re gross. I want to look like a normal girl in my grade.
  • avatar
    Jayfeather310 Senior
    i have dark circles too hhh,
    even with rest, they’re so noticeable.
    it was a good day that day, lmao
  • avatar
    dragonsfire Advanced
    Yeah, same.


    Here's a very blurry picture of my eye in very bad lighting.

This thread is locked. You may not post.