Do guys consider you attractive? (females) | Comments

Below are comments submitted by GoToQuiz.com users for the quiz Do guys consider you attractive? (females) -- comments appear in reverse chronological order, newest on top.

Post a Comment

  • 87% attractive, and guys barely pay attention to me. :P

    emison1073 Jan 4 '14, 9:54PM
  • hello if you wanna know how well you know french check out my quiz-
    [no urls]
    also i liked my result. i'm average attactive.suits me

    Scarflekittay Nov 10 '13, 10:32PM
  • 83% attractive?
    Are you serious? There must be a mistake. I think I got higher than I should. Lol.

    GreenEyedHippie Oct 23 '13, 7:56PM
  • 76%

    Aww yeah.

    Candy o3o Oct 3 '13, 9:33AM
  • 78% attractive. i didn't even know guys knew i exsisted.

    Samantha123456 Sep 25 '13, 3:33PM
  • Can't remember.
    Something about "average"

    SpilledTea Sep 22 '13, 4:50AM
  • Damn it, I don't want to be attractive to men. Why do I always score high on these quizzes?! *sobs*
    Being a really sexy lesbian is so haaarrd. D:

    Reason Sep 21 '13, 9:55PM
  • Stereotypical quizzes like this make me sad...It was nice quiz, good results, questions, and grammar. But it was pretty stereotypical.

    LoneShadowWolf Sep 20 '13, 1:45PM
  • Oh my, you are 83% attractive.

    83%
    Oh you are attractive, you definitely are above average and you are both physically and mentally attractive.

    yay! thanks, this quiz was awesome. ;)

    Angel Fox Sep 19 '13, 7:00PM
  • Oh my, you are 83% attractive.

    83%

    Oh you are attractive, you definitely are above average and you are both physically and mentally attractive.


    I am 83% attractive:O

    The Red Rose Sep 19 '13, 9:40AM
  • 70% good... No guy ever asks me out though lol

    Mahalkita Sep 19 '13, 6:34AM
  • 83% O.o wow, i was not expecting that.

    OmegaWolf9 Sep 19 '13, 3:26AM
  • 64% idk if that is a good or bad result 5/10

    des4life Sep 18 '13, 11:12PM
  • 40%
    Sounds about right

    UnLoving Sep 18 '13, 12:54AM
  • Oh my, you are 76% attractive.

    76%
    Oh you are attractive, you definitely are above average and you are both physically and mentally attractive.

    =)

    DarthVader Sep 17 '13, 10:12PM
  • :)

    wolf_heart Sep 17 '13, 8:44PM

Log In or Get an Account to comment!

Thank you for your interest in GoToQuiz.com!

Don't leave without browsing the quiz categories. Find your state's quiz, or maybe your country.