What type of Emo are you??? | Comments

Below are comments submitted by GoToQuiz.com users for the quiz What type of Emo are you???

Post a comment:
Does not allow HTML or UBB code. 2,000 character limit.
Sorted by: TOP | new
  • Weird it says it's 7:42 on the website but my iPad and radio clock say it's 5:42

    KitKat7500
    1
  • I got poser emo it's true I am a beginner. F--- myself for not being emo sooner... I'm gon na take mor emo quizzes

    KitKat7500
    1
  • Emotastic. Sweetness.

    VioletStarr
    1
  • yay emotastic ................... PANDA!

    kat12
    1
  • depressed emo...really?ok then,but im not depressed at all.....ok

    xxsiennaxx
    1
  • emotastic. lol

    mk09
    1
  • Emotastic Emo =) My friend told me dat means lykee a mixx of Emo n Scene. Koool.

    PonxxRandomnsx
    1
  • Are u a potato, to kill a mokingbird come on!

    billiekat
    1
  • awsome/emotastic emo for me^^ so fitting for me, rally it is. yay for emotastic emos!

    Emoness95
    1
  • I am an Emotastic Emo!
    I am proud to be a Emo!
    wahahaha POTATO lol!

    Pein
    1
  • i commented b4 but forgot to mention this quiz is where i got my new fave word from, instead of emtastic, emomazin

    -peace

    converse41
    1
  • How did you know I was a potato?! How?!?!

    ... sorry, it's really late and I'm a bit tired.

    DarkAngel9241
    1
  • depressed emo..... again

    xxdeathxx
    1
  • Emos Are Stupid. Im Not Emo @ All. Yay!!

    dolphin07
    1
  • Yeah, Im an awsome emo, even though I prefer goth not emo, me no cut myself, yeah awsome...

    EmoSolider
    1
  • I'm 90% depressed emo and I think about suicide.

    nice.
    follow @satan on Instagram.
    follow me as well @crying.irl

    ohlynette
    1
  • Not emo- good because i AM NOT emo !!!!! :P

    flyer586
    1
  • Poser Emo...... Not Likley.
    I'm more Preppy/Cheerleader

    xSprinkle
    1
  • This was extremely stereotypic...

    satan and emos
    1
  • i got the depressed emo ;/ tho iz true i do dink bout death 24/7 but oh well its me and only me and no one can ever change me!!!! xD

    xxnathanlovexx
    1
  • depressed emo, why should I cheer up? what if I like who I am

    vampiregirl447
    1
  • i got:
    "not a emo"
    typical.

    x_brii_x
    1
  • depressed emo...you got that right.

    A_little_dead
    1
  • wow depressed what a surprise...hu the f**k cares about me anyway? ima go cut myself now

    uncared4
    1
  • Your Result: Awesome/Emotastic Emo!

    aah, woo! lmao. im not even emo. but im bored >< and yesss, mcr ftw (:

    blaaah
    1

Thank you for your interest in GoToQuiz.com!

Don't leave without browsing the quiz categories. Find your state's quiz, or maybe your country.