Teenage Chronicle Part 41 | Comments

Below are comments submitted by GoToQuiz.com users for the quiz Teenage Chronicle Part 41

Post a comment:
Does not allow HTML or UBB code. 2,000 character limit.
Sorted by: TOP | new
  • Gah this is a late comment..... takes a few minutes of grief for Patch and anger......... *tackles you to the ground* girlie you have NO idea i missed you and your writing... *lets go of hug* i mean i haven't been here for a while too and just check to see series that i've known 'cause i'm not coming back for gotoquiz after i finish the stories... i guess from all back at 2009 or 10 or something then getting the account....

    *starts crying* do you know how i missed alex and the other guys but sheeeesh... the tickling is TORTURE. Er, being tickled. Anywho, you got be hanging here.

    PuffBall
    1
  • T.T It's been such a very long time that I forgot how much I missed Alex, but it's bittersweet because I still miss Patch >.< but then again, what I wouldn't give for the good old days.... but then again... Patch... eeehhhh :c I can't decide DX ZOMG JOSH XD AWKWARD moment xD I missed them! I missed this story! I missed you, TRB!

    .
    .
    .

    no D: you can't... Patch D: noooooo Patch DX stoppp. Right now. Patch. Don't you dare take one more step before I can track you down and slap some sense into you. You. Can't. Leave. Me.

    Anyway, TRB, fantabulous part, and I can't wait 'til the next one!

    xxblutixx
    1
  • Honestly, Patch made me cry but that is NO REASON to shut him out. I mean, he and I were gonna make babies anyway :P Coz ya know, we're married. HE SAID HE LOVES ME. DO YOU NOT READ? HE LOVES ME. I AM ARIA AND HE LOVES ME. SO ALL YOU FANGIRLS NEED TO LEAVE PATCH AND I ALONE, WE NEED COCO PUFFS XD No Jack, I am not okay. Aw where is Ezra btw? As you can see I'm now on the fifth question. NO I LOVE PATCH. PATCH IS MINES AND I LOVE HIM AND HE AND I WILL BE TOGETHER FOREVER. Why...why am I hugging Alex? I have a friend named Alex and things are pretty complicated with him. Omigod. omigod, I'm fangirling. Josh is so cute xP I'm moving around his lap. LAPDANCE XD

    Aria
    1
  • I'm continuing my comment, splitting it into parts. LOOK CALISTO! EEEEEP! Yes, he is a gentleman. Oh dear, I miss Missy Prissy Cat. STOP TICKLING. I'LL CALL PATCH--NEVERMIND. I Oh look, Angel. I only noticed it after. PATCH IS GONE? WHAT? WHAT

    ? HE ISN'T COMING BACK? WHAT? OMG TRB, PLEASE NO. THIS IS. NO. PLEASE I NEED HIM IN MY LIFE. I LOVEEE HIM. And how's SnowCraux going?

    Aria
    1
  • This one was really good! I hope you can make the next one soon. I really liked how all the guys were in this one, it made it really funny. Can't wait for the next one!

    eve1241
    1
  • OMG, YOU REPLIED. OMG. IM OMG. Hey I just made a quiz TRB, you neeeeed to read it because in the end, there's something for you. It's short but at least I remembered xP But it was late because Hotmail didn't remind me xP

    Aria
    1
  • Great!! I loved this soooooooooo much, yeah Patch is gone. I know they won't let him leave for good. I was busting out laughing during get getting tickled! I missed This sooooooo much. Sooooooo sooooooo much!!!

    singin234
    1
  • Great!! I loved this soooooooooo much, yeah Patch is gone. I know they won't let him leave for good. I was busting out laughing during get getting tickled! I missed This sooooooo much. Sooooooo sooooooo much!!!

    singin234
    1
  • It's like everyone's leaving and I'm crying so much I dunno what to do.

    Aria
    1
  • @Aria I don't think I could leave even if I wanted to! I love GTQ to much to leave, so I promise I won't leave (:

    TheRecklessBam
    1
  • TRB, don't do like the others and leave. Please stay, no matter what. Please?

    Aria
    1
  • That. Was. Awesome!!! I can't wait to know what happens next! Please make part 42 VERY soon!!!!!

    elf maiden
    1
  • WHAT?!?!?!?!?! My Patch is gone... :( Bring him back immediately! Lol great part as usual. I love the guys :)

    MysteriousEntity
    1
  • YAY, you got it up! I'm so happy today, first music's Hogwarts Part 14, now this!!!!

    liz_king97
    1
  • Loved it and im ok just as long as i get part 42 soon

    mcqueen
    1
  • @Aria aw gosh I've missed your comments (X
    @elf maiden I'm getting right to it (:

    TheRecklessBam
    1
  • I can't help it. Hey TRB, log in to your email...

    Aria
    1
  • Don't cry! :(

    TheRecklessBam
    1

Thank you for your interest in GoToQuiz.com!

Don't leave without browsing the quiz categories. Find your state's quiz, or maybe your country.