Paranormal Love (part 15) | Comments

Below are comments submitted by GoToQuiz.com users for the quiz Paranormal Love (part 15)

Post a comment:
Does not allow HTML or UBB code. 2,000 character limit.
Sorted by: TOP | new
  • PART 16 IS OUT GUYS! THANKS A MILLION FOR TAKING MY SERIES! :D

    @Stardust: Thanks so much! :D and, um... what mission? Ok. well it doesn't matter anyway. xD I seriously didn't tell you that this was out? I could bet my love for smosh I did. Well, sorry. One more thing, last time I checked, I was your sister, not your brother. xD and don't worry because YOU ARE LOVED. :)

    @KaliaRox: yes, you did put the necklace back on. I forgot to include that bit of information, sorry!

    @GlamDiva: Thank you, but you should know that there is no Alex in my story. Did you read Beautiful Secrets and your comment somehow ended up here?

    Firey_Soul
    1
  • Thanks everyone! :D

    @Magyk607: aww thanks, ur too kind! :) Well, I think I'm going to start part 16 now so you got your wish. Seriously, when are you going to start your series, i can't wait to read it!

    @elf maiden: Chris vs Jace, interesting. ;) That'll create a lot of drama.

    @PuffBall: yeah, sorry. I make my stories kind of short so I can get the next part out sooner.

    Firey_Soul
    1
  • great job blowing your cover, Firey_ Soul. now we cant complete our mission using our code names anymore :(...YAY!!! wonderful job (as always)!! you are a bloody brilliant writer (haha, British), you know that, right? love you!!!

    Stardust
    1
  • I loooove your quizzes! I'm also very thankful that you take my quizzes and comment on them, and haha that happened to me one time and all I could think was Hey I wanted to be first!

    icinoddness
    1
  • Im so into random crap too!!! I'm the most randomest person in school! PEANUT BUTTER JELLY TIME!!!!!!!!!!!!!!! ! Hahahahaha!!!!!! I love unicorns!!!!!!! Jabawabadoo!!!!! Hahahaha!!!! Rotflolshimpmpoedsi ncpr!!!! It means rolling on the floor laughing out loud do hard I might pee my pants or even die so I need CPR!!!!!!!! Ahahahahaha!!!!!!!! Scooby Dolby doo!!!!!!!!!!! Hahaha!!!!!!!! I'm soooooooo random!!!!! Hahahaha *can't breathe cause I'm laughing to hard* I... Hagahaha can't.... Hahahaha breathe!!!!!!!!!!!! Hahahaha!!!!!!!!! WOOOOOOOOHOOOO!!!!! !!!!! hahahagahahaga!!!!! !!

    truewolf14
    1
  • Okay random smosh references are making me want to go on youtube and watch all of the boxman videos because I'm just that firetrucking awesome.

    sads700
    1
  • and wait... WHY DIDN'T YOU INFORM ME THAT YOUR LATEST QUIZ WAS OUT?! I've been waiting for it for what feels like forever... I'M SO UNLOVED!!! WWWAAHHHHHHHHHHH!!! ! how could you do this to me?!... cause you are my brother, my best freind forever. singing the songs and music that we like!!! ahh, american idol... I LOVE AMERICAN IDOL!! anyone else with me? huh? huh?

    Stardust
    1
  • Part 16! Right now I'm kinda torn between Chris & (surprisingly) Jace/Slate!

    elf maiden
    1
  • Great series. I love random crap too!

    CodySimpsonLuv
    1
  • What about the necklace DID I FORGET IT?!?!?!?!?!??!

    CheeseRox
    1
  • Love your quizzes :D

    sundaisy
    1
  • Hey i finnaly got to post the 1st comment..... but anyways i love this series so much i reread it by the way bff... i need more like as in now!!!!

    Magyk607
    1
  • I loved it :)

    singin234
    1
  • WAIT!Did i ever put the necklace back on?It never said that I did!Did i "accidently" leave it?

    KaliaRox
    1
  • It was great. Alex is the best.

    GlamDiva
    1
  • Dang it was short... For me anyways cause I'm such a readaholic ... Haha :P

    PuffBall
    1

Thank you for your interest in GoToQuiz.com!

Don't leave without browsing the quiz categories. Find your state's quiz, or maybe your country.