I can guess your future job, believe it? | Comments

Below are comments submitted by GoToQuiz.com users for the quiz I can guess your future job, believe it?

Post a comment:
Does not allow HTML or UBB code. 2,000 character limit.
Sorted by: TOP | new
  • I stink at anything at art!

    dogsbuddy
    1
  • Noooooo! I'm a nurse or doctor.. Lol haha but still nooooo

    Jenny101
    1
  • Lies! I am not a nurse/doctor! I want to be a biologist

    Ni Jero
    1
  • Wow! true. I'm interested in Doctor!

    Wideox
    1
  • Yay! I got creative! The description fits me perfectly! 10/10!

    ilovekittens
    1
  • U can't guess my dream job! Another quiz did though!

    guest101602
    1
  • Hey- no problem if your English isn't that great! And when I grow up, I want to be with the FBI.

    Ilovecole
    1
  • 84% Doctor or Nurse. NOT GONNA HAPPEN! I PUKE WHEN I SEE BLOOD! I wanna be a Home Decorator or Head Chef!

    Say wha
    1
  • I actually want to be a cartoonist but get teacher....oh nvm :P

    Whaaaaat
    1
  • The first time I got painter/artistic but the second time I got nurse. :3

    AngelWings32
    1
  • I'm gonna be a painter, dancer, or SINGER!!!!!!

    Beautiful123
    1
  • i want to be a choreographer when I'm older, and i got artistic, one of the things was dance!

    cowgirl22
    1
  • Artistic goes with it, btu not just that, I am half theft or Criminal! Who does that?

    MLPfans
    1
  • Yay I got teacher

    Kalapie
    1
  • Wow it was right, I'm in the army and it said soldier, nice

    MichaelD76
    1
  • Wrong I really don't whant to be a teacher I whant to play my flute or be a sciencetis you got it wrong

    band girl
    1
  • criminal it seems, hehe.
    tho i have greater dreams than that!

    thechosenone
    1
  • artistic 87%(painter,singer, dancer) what i do best:3

    madilynn
    1
  • But biologist is nearly the same as nurse or sth...

    samehun
    1
  • omg this was right :0 i do want to be a teacher and if that dont work out i would like to be a nurse for children.

    weirdone
    1
  • LOL i love this it is so cool

    cherrypie13
    1
  • nurse

    jubilee
    1
  • Yay I got my dream job

    awesomechick367
    1
  • Artistic

    pickles123
    1
  • Artistic SiNGER AND DANCER WOOHOO THIS QUIZ ROCKS!!!

    Lizzzziiieee
    1

Thank you for your interest in GoToQuiz.com!

Don't leave without browsing the quiz categories. Find your state's quiz, or maybe your country.