HELP!!! PLEASE!!!

Quiz Image

So... uh.. I'm here because I promised to write a love story quiz, just the first part, for my... uh... girlfriend... well... not quite... friend, katanasky.

If you have a chance to tell her... please do... I am hopelessly in love with her and I'm doing this because that's what she wanted for Valentines day.

Created by: gabriel14

  1. I have no idea what I'm doing here... this is such an incredible waste of time... but don't go yet, I really do need your help!
  2. I uh... am supposed to be making the start of a quiz series (What the heck is that?) for my girlfriend katanasky. Okay, she's not my girlfriend... she's like my best friend and I'm in love with her... idk... it's so confusing. XD
  3. I have no idea what a love story quiz is, I'm a guy, and this is confusing the hell outta me... I really need suggestions! I have no idea what one consists of... I mean, you could recomend (however you spell that damn word!) one to me and I'll read it and get an idea... or... idk...
  4. So... I have to do one for valentines day. Why can't I just buy her chocolate or roses like any normal chick... so, I really have no clue how to write a love story but I promised. And I'll do it because she is the most wonderful... darling... beautifulest girl I've ever met and I would do anything for her even if it is as lame as this... okay...
  5. When can I stop adding questions... oh I see... I have to have at least ten. Ah... OMG HOW AM I GOING TO FILL UP TEN QUESTIONS?!
  6. So... I have no idea what I'm doing on here... I'm a pityful shame... but I can write, sorta, action and comedy. But how many chicks force 14-year-old guys to write a love story?! I mean! Ridiculous right?!?!?
  7. so... please tell me somehow... uh... I have no idea... oh yeah, comments! Comment! Whatever!
  8. I uh... what is with the question thing? 10? seriously. Okay... ignore the rest.
  9. I love Katana.
  10. I love Katana
  11. YAY! DONE!

Remember to rate this quiz on the next page!
Rating helps us to know which quizzes are good and which are bad.

What is GotoQuiz? A better kind of quiz site: no pop-ups, no registration requirements, just high-quality quizzes that you can create and share on your social network. Have a look around and see what we're about.