complicated difference part 6 | Comments

Below are comments submitted by GoToQuiz.com users for the quiz complicated difference part 6.

Post a comment:
Does not allow HTML or UBB code. 2,000 character limit.
Sorted by: TOP | new
  • Omg!!! U guys r awesome! I love writing and have dreamed of writing something this good but have never been able to lol... U guy's work is almost as good as Stephane Meyer's! You should so totally turn this into a book! If u did I'd be one of the first to buy a copy!

    alyk4321
    1
  • Your Result: Erik

    He wasn't really in this one, but you've thought about him. He thinks about you too, and also worries. He misses you already, and wishes he was with you. He wants to keep you safe.

    I knew Brad was the bad guy >:(

    BlackandWhite
    1
  • part 7 and 8 should be out fairly soon. Sorry for the long wait everyone, just had a lot to do lately, along with this upcoming weekend. but we will try to get a few quizzes out this week.

    pixystixlove94
    1
  • all right, we will try to make the next one longer :). i have a few ideas already, just gonna run them by my partner there :P. & it should be out this weekend, we try to get new quizzes out every saturday. :)

    pixystixlove94
    1
  • I love it! But next time please try to make it longer, i hate it when the quizes I love are always soooo short! However, I still love it!

    Flip Flops
    1
  • Sorry about part 7 not being out.
    We are kinda busy.
    So we will put two of them out next weekend
    or, atleast, I believe thats the plan.
    Sorry!

    DinoLove96
    1
  • ahh, made a few spelling/word mistakes towards the end, sorry guys xD

    comment telling how you like it :)

    pixystixlove94
    1
  • im sooo sorry everyone. its been a crazy week so i will put 7 out today. im gonna start on posting it soon.

    pixystixlove94
    1
  • omg i love these quizzes you are so the best i always hated brad and always will

    i_love_me
    1
  • Anddd, btw, I have a feeling that part 7 is the best one yet :).its already written, just need to do a few more things.

    pixystixlove94
    1
  • Goshh Kaely. I love it.

    Note to all: pixystixlove94 did this whole thing. We both came up with the mail parts but she pretty much did the whole thing.

    So Thank to kaely!!!

    DinoLove96
    1
  • so flattered! love that you enjoy these :)

    pixystixlove94
    1
  • lol im glad you love them :)

    all of the readers are the reason i continue to make them

    pixystixlove94
    1
  • I got Adam!! x3 x3 x3 x3 x3

    But I wanted to see what you would put fer Brad.. shoo I manipulated the quiz xDDD

    You were like SERIOUSLY??!?!?!?!? xDDDD Lmao I love these quizeeess... there Fun/Funneh!! :P ((xDDD))

    RemysFault
    1
  • i always thought brad was an idiot when i even took the first quizz.

    x_Pretty_Girl_x
    1
  • WOW! this series is sooooooo amazing!!!! i might not comment on all of them cuz i'm in such a rush to read the next one, lol! :D

    Firey_Soul
    1
  • thanks :)

    pixystixlove94
    1
  • aww, thanks :)
    and yeah Brad's a jerk lol

    pixystixlove94
    1
  • http :// www .gotoquiz . com/c omplicated_ difference_ part_ 7

    its up! take it, enjoy(? lol), comment! :)

    pixystixlove94
    1
  • erik is my favorite!

    Dorkie_lil_girl
    1
  • I KNEW IT!!! i was thinkin it was brad!! i actully was lol not jokin >:P the jerk!

    doggie_worshiper
    1
  • adam :)

    pieiscool1
    1

Thank you for your interest in GoToQuiz.com!

Don't leave without browsing the quiz categories. Find your state's quiz, or maybe your country.