Your real name is | Comments

Below are comments submitted by GoToQuiz.com users for the quiz Your real name is.

Post a comment:
Does not allow HTML or UBB code. 2,000 character limit.
Sorted by: TOP | new
  • Oh wow ma name iz nt Divine/BRADEn ma real name iz Lisa bt they r gud 4 male people nt girlz

    LISahGirl sword
    1
  • Define/Braden. My names Jorden.

    BarneyIsScary
    1
  • Wtf? My name is Celestia im a GIRL! Hello quiz, why would a girl be named Braden?

    1_Celestia_3
    1
  • love qwrtyuiop I think that calling Heaven stupid is mean and it hurt her/his feelings!

    dogsbuddy
    1
  • Song not true

    love qwrtyuiop
    1
  • XD nope but love this quiz xD

    EmmetteSmith
    1
  • Hey! It's just you who wants to name me Jarod/Brandy.

    aadee
    1
  • Devine/Braden lol no I'm from Turkey and my name is Mehtap

    mehtap_goymen
    1
  • My name was Paul.My real one is Katlyn..But I still apriciate the persons efort!

    MarceyGirl
    1
  • I changed gender in this quiz... I got Braden.

    :P

    Beautiful123
    1
  • MY NAME IS NOT PAUL b---- DAMN

    Americangirl
    1
  • Paul? I'm a girl!

    Elory Chihuahua
    1
  • STOP THE CHAIN MAIL ITS STUPID

    HeroNai
    1
  • Harmony/Paul XDXDXDXD wow

    DaDamSnackBar
    1
  • Huh.... I didnt realise that i could CHANGE GENDER!!

    I got paul or braden.
    I am no longer a girl D:

    Saara
    1
  • i got Divine haha XD thats sooooo funny!

    Pientahna
    1
  • It says my name was Divine or Braden. No my name starts with K and ends in R!

    Say wha
    1
  • Devine/Braden??!! Aren't those BOY names???!!!??! What yo sayin', boweh! >xO

    Lizzzy
    1
  • omg it says my name is HARMONY

    animajamlover
    1
  • your real name should be roodypoo

    kk007
    1
  • My name is Paige by the way!!!!!

    dogsbuddy
    1
  • Not even closs

    firestar12
    1
  • HARMOOOOOOONYYYY My actual name means war. i wonder why my parents named me that. then again I'm ADHD is that a rock oh hey a squerrel wut were we talkin about? hi. :D

    Falling Storm
    1
  • Devine/Braden ....no sorry. i like my name better.

    FrenchGirl
    1
  • 60%

    volleyballpro13
    1

Thank you for your interest in GoToQuiz.com!

Don't leave without browsing the quiz categories. Find your state's quiz, or maybe your country.