What Avatar: The Last Airbender Character are you? | Comments

Below are comments submitted by GoToQuiz.com users for the quiz What Avatar: The Last Airbender Character are you?

Post a comment:
Does not allow HTML or UBB code. 2,000 character limit.
Sorted by: TOP | new
  • katara!!!!!!!!!!!!! !!! but im a friggen guy who cant stand chics like herr!!!!!! " hope is all we have, i have hope that we can deafeat the fire lord and save the world yeahhhhhhh!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!

    manlyman
    1
  • katara!!!!!!!!!!!!! !!! but im a friggen guy who cant stand chics like herr!!!!!! " hope is all we have, i have hope that we can deafeat the fire lord and save the world yeahhhhhhh!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!

    manlyman
    1
  • toph and im a guy strange

    grayheart1233
    1
  • i figured id get Sokka, but thats not really me.

    btw, it's Zuko not Suko

    Hawkshadow
    1
  • dude, i had my lil bro take the quiz and he got cabbage man!!!!!

    rascal1178
    1
  • every time I get Toph!!!she is like my twin!!!cute quiz!!!:3

    SunShine27
    1
  • YEAAAAAAAAAAAAA!!! I GOT AANG.

    godofgames
    1
  • yayyyy!!!!now im katara my fav character!!

    Kataang4evr
    1
  • Yat I'm Katara! Woo hoo!!!

    MystiqueBeauty16
    1
  • i am aang !!!!! rok on u people suk i could woop all yall,s butts!!!!

    lolodog
    1
  • i got Azula...who is Suko????? i was also katara and sokka lol

    Azula_s twin
    1
  • Who's sokka??

    Shakahn
    1
  • dude i put im a male and i became katara

    sdasdas
    1
  • its zuko not suko

    random guy
    1
  • yaaaaaay im toph! shes my fav i wish the world could bend stuff! sooooo fun

    jdblover
    1
  • im suco well i was thinking up to Aang but suco not bad after all

    Aang
    1
  • im suco well i was thinking up to Aang but suco not bad after all

    Aang
    1
  • you spelled zuko wrong you are very dumb by the way i was aang

    youssef123
    1
  • you spelled zuko wrong you are very dumb by the way i was aang

    youssef123
    1
  • I KEANT BLEEV DAT I WUZ AANG!!!!!!!!!!!!!

    158184
    1
  • i hate iroh hes stupid!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!! brb

    reillywilliams
    1
  • sombody that looooves toph as much as i do
    write yes

    tophi
    1
  • im aang

    3767jack
    1
  • who the f***k is soko?

    sugarbaby2011
    1
  • Ha ha ZUKO HAhahahahaha
    100% hahahah thads meh..haha

    Brandiie T
    1

Thank you for your interest in GoToQuiz.com!

Don't leave without browsing the quiz categories. Find your state's quiz, or maybe your country.