How will I die? | Comments

Below are comments submitted by GoToQuiz.com users for the quiz How will I die?

Post a comment:
Does not allow HTML or UBB code. 2,000 character limit.
Sorted by: TOP | new
  • yah a nuclear holocaust hahahah wiat nooooo whyyyy!!!?????? T_T

    nejiismine
    1
  • this quiz is funny as hell
    Ilike it

    fathom 17
    1
  • omg i will die of boredom. im rlly bored right now

    TheAlien
    1
  • i got same as goldengirl

    wildnightcat
    1
  • MJ IS GOiNg FUeK me?

    MJELIANA4LIFE
    1
  • die whilst having sex ahhh! that's bad im havin it now!

    crazycurls
    1
  • yes i m die.....i m alone.....pls tell me how can i die without painor easily........not pain in my body.....pls tell me nd pls reply pls.....mayur from gujrat....

    mayur
    1
  • I'M GOING TO GET MURDURED?

    alison meyers
    1
  • wtf i will die when haveing sex NO BABIS FORME!

    WolfSquirrle
    1
  • IM GOING TO BE MURDRED WTF????????

    graceface
    1
  • poopsmells Thts fake

    Lil hihi
    1
  • oh s--- im gonna die in a neucular holocust

    horse19
    1
  • ima die ime dieimaimaimadie...o f murder

    lil0lol
    1
  • im in car accsedent

    damian
    1
  • what i am 9 i dont drive a car or fly a plane. infact all i can say is you dont see that every day

    BabySteph
    1
  • awsum! dying while having sex wud be the best way to go. lol.

    Rainey
    1
  • i died while haveing sex!!!!!

    joy6
    1
  • these people should not put those type of quizes on here some of us dont want to know how we die.

    mitch2
    1
  • u want stay d night then.she calling me i'am not going 2 awnser her

    Kimmy love
    1
  • yea dat's good.good 4 u.but i do got school though.so wat we going 2 do.i hope u just want hang

    fatima
    1
  • omg i love fatima. i hate this laptop it wont let me find my boo kasley.

    meagen
    1
  • Hey mary ann get a grip!!!!!!!!!!!

    Im a gummy bear
    1
  • evrey qwiz i look at it says i will die in a car crash so did this one i guess its gust fate!:[

    limewire
    1
  • i will not die in a car crash! and plese stop putting that "stop teddy now" s**t in here.im f***ing sick of it!

    ilove jb 15
    1
  • i hate this quiz i want to die in a bome crash!!!! not fare dude un cool i hope u die.kk

    ahcnus
    1

Thank you for your interest in GoToQuiz.com!

Don't leave without browsing the quiz categories. Find your state's quiz, or maybe your country.