Kitkat's Art Thread

Thread Topic: Kitkat's Art Thread

  • avatar
    katqueen45 Senior

    This was in my clipboard so here ig xD
  • avatar
    Paige_ Advanced
    Your art is so good. I can't really describe it.
  • avatar
    katqueen45 Senior
    OwO
    Thank you so much!! If you look at the beginning of the thread, my art was kinda sucky.. but it takes dedication and practice to get better at art! I'm glad you get to witness my art journey, thanks again for your kind words 🙏🙏
  • avatar
    katqueen45 Senior
    Hopefully, here's the final version of Jeku:

    I say final because I keep going back and fixing things but it's 3am and I need s t o p
  • avatar
    katqueen45 Senior
    My gay ass just made a furry named Murry




  • avatar
    katqueen45 Senior
    I think I'll just casually insert him into the wizard roleplay
    A furry named Murry who lives by the sea

    I haven't even made a backstory for him yet, why do I love him and hate him all at once..
    Like bro
    I've never been so conflicted about a character
  • avatar
    katqueen45 Senior
    Bi monthly reminder to myself that I do draw, I just never post

  • avatar
    katqueen45 Senior
    The one above was part of an art trade, so she's not my character ^^

    This one was just me playing around and testing out different colors and styles- but I really like how it turned out!!
  • avatar
    katqueen45 Senior
    I'm a huge fan of this scratchy hatch shading style I'm beginning to do with my digital art, but it takes up a lot of time smh

    Another reminder: I'm a broke hoe and I have to draw on my phone, using my thumb and my fingers (no stylus and no fancy drawing tablet- atleast not YET haha)
  • avatar
    katqueen45 Senior
    If anyone wants me to post more just spam me and I'll do it lol; again, I have art, but I barely post because I'm lazyyy
  • avatar
    katqueen45 Senior


    Raynne^^



    Desdemona^^



    Rosalind^^ (call her Roe or Rose, otherwise shed fight u)



    Arwyn^^
  • avatar
    katqueen45 Senior


    I drew this pessimistic emo slytherin boi for the hogwarts roleplay, but since I still dunno if I can join it I'll just leave him here and go to sleep
  • avatar
    rvelez Hot Shot
    His face is so cute. The line art for the face is real nice.
  • avatar
    katqueen45 Senior
    Thank you rvelez :D
  • avatar
    katqueen45 Senior





    A frost giant in both of their forms (haven't decided on a name yet haha)
    They're the one that's gonna fight Mineko in the Fantasia roleplay >:0

Log in to post or Get your free account