Does He Like Me? | Comments

Below are comments submitted by GoToQuiz.com users for the quiz Does He Like Me?

Post a comment:
Does not allow HTML or UBB code. 2,000 character limit.
Sorted by: TOP | new
  • i love these dude in the six grade and his tyreese

    buttons
    1
  • he likes me yay sike but he does like me

    neysha
    1
  • hes a dope!i should leave him?! i dont even know him gwah!

    weirdflower
    1
  • he cruches over me yaya

    ruby62
    1
  • haha(:
    he loves me(:
    email me ally.lochner@ yahoo. com

    xLexiLusiousx
    1
  • i love this quizz

    sheny
    1
  • yall are some lameass hoes :)

    linnnndseeey
    1
  • he like mee

    elainef8768
    1
  • oops, my bad

    http :// www. gotoquiz .com/ complicated _difference

    pixystixlove94
    1
  • like he asked me out
    u kno

    irockthis
    1
  • yesssssss!he dose like me a little but he dose not whan't to tell no body. he what's to get to know me.

    daddy
    1
  • He likes me!!! it's a dream come true!!!!!!!! =3 im in luv!!

    dogsrulenotdrool
    1
  • he doesnt like me :(

    luluyo
    1
  • he loveeeeessss meeee

    fvv
    1
  • i dont even like him but he likes me!!! :(

    molly6120
    1
  • omg...he likes me yay yay yay yay eeeeeep.....im so happy

    purplelover22
    1
  • omg he likes me man tht boy is cutee bt he has a gf... idc ima be a flirtt lol

    rebjess58
    1
  • ahh kevin i knew you liked me cuz u told me

    hale4456
    1
  • wow this is fucing amazinggg!!!!!!from jenna and sarah in scien ce (:!

    sarah and jenna
    1
  • HE LIKES ME!! YAY!!!!!! i hope this quiz is acurate and if it is HE LIKES ME!!!!

    Hogwarts12345
    1
  • ok...i did this with my bf who tottlay LOVES me and it said he thinks im dope....wow

    just because
    1
  • you cant tell me he thinks imma dope cuz you dont even know him or me like that!

    kittygirl455
    1
  • good quiz. but idk my crush always acts like he likeks he lieks me but idk

    sixsensation23
    1
  • omg it says HE TOATALLY LIKES ME OMG

    cookielover
    1
  • he thinks im a total DOPE!
    (runs away and crys):(

    olivia_grace12
    1

Thank you for your interest in GoToQuiz.com!

Don't leave without browsing the quiz categories. Find your state's quiz, or maybe your country.