I'm gonna try and make an ask video for Youtube. .3.

  • Locked due to inactivity on Aug 4, '16 4:24pm

Thread Topic: I'm gonna try and make an ask video for Youtube. .3.

  • avatar
    The Coldest Sun Advanced
    REALLY LATE.

    If I ranted about something like that, it'd kinda make me a hypocrite. xD

    Hn.. I've not had too many problems with it. But I think I could bring it up. Thank you, Thunder.
  • avatar
    everlowe Experienced
    pink turles
  • avatar
    The Coldest Sun Advanced
    ._. Whut.
  • avatar
    Dark22978 Senior
    Rant about war. I dunno.
  • avatar
    The Coldest Sun Advanced
    Awwww I don't wanna depress everyone. 3x
  • avatar
    Dark22978 Senior
    War is depressing.

    .....Rant about how cats are going to rule the world. >:D
  • avatar
    The Coldest Sun Advanced
    :O I can so do that. And I have something just perfect to go along with it. xD
  • avatar
    Dark22978 Senior
    Yay~ What's that?
  • avatar
    Hephaestuschild Hot Shot
    I would love to hear that rant.
  • avatar
    The Coldest Sun Advanced
    The reason most people hate me. ^-^ It'll be a lovely story.
  • avatar
    The Coldest Sun Advanced
    LATE and you shall, Milady. :3 Any further questions/topics I can do?
  • avatar
    Dreaded Death Newbie
    Black Cat. I CALL TRAIN AND CREED WHEN YOU DON'T WANT THEM!
  • avatar
    Dark22978 Senior
    I see.


    NO NO NO TRAIN AND CREED ARE OURS DAMMIT.
  • avatar
    The Coldest Sun Advanced
    :I Why would I not want my Creedy? And good luck getting Train out of my house.

    Yup.
  • avatar
    FireSoul Advanced
    How about how the advance in technology has brainwashed everyone so creativity has been lost and the world is full of idiots and now we have uncreative idiots and their gonna take over the world so we're all gonna end up committing suicide because life is so damn boring that none of us can take it and the whole human population dies so animals take over. THE END!
    You rant about that and make a beautiful story out of it :3

This thread is locked. You may not post.