Am I a Lesbian? | Comments

Below are comments submitted by GoToQuiz.com users for the quiz Am I a Lesbian?

Post a comment:
Does not allow HTML or UBB code. 2,000 character limit.
Sorted by: TOP | new
  • lol. I got 52% of it. But, I'm bicarious, so maybe ^-^

    kitlover1125
    1
  • I got 12% but i there are times where i feel i might as well be bi. hmm....... i need a bf. or gf. oh watever.

    ViRGiNiA_SEXii
    1
  • 80%. So If I were a girl, I would be a lesbo? Well, I'm a boy and I'm bi.

    Hikaru Katsu
    1
  • 50%haha wot can i say im'm not sure wot i am so it's kinda right :-P

    yes its me
    1
  • i got 100%!lol! im a total lezbo!i have had sex with a girl about 39 times!

    sexlover
    1
  • 76% :O

    66evye
    1
  • i have a doodle :D and i got 79%
    ahahahahahahah ahahahaahahah
    yeee eee babes
    should i cut it off or what? rofl

    wabadooo
    1
  • Sike, I'm panromantic. 👌👌👌

    igotanaccforthis
    1
  • whaat i got 26% that's pretty big lololol impossibru how come

    beethoven
    1
  • I am a 16 year old boy.. it says i am 83% lebian... lmao!

    Tre31
    1
  • I got 27%. Hmmm.... I don't think I'm a lez.

    idressup333
    1
  • i feel awarkward

    kindkittycat
    1
  • I Got a 61.9% I LOVEEEEEEEEE Girls.

    Tay
    1
  • loool,i have 52 percent))))

    machen1991
    1
  • furr23 STFU.. hu cares how old r u?

    u're actually proud jus coz that u noe what a lesbian is?

    SERIOUSLY get outta here..

    furr23Sucks
    0
  • ok i got 40% so...hmm...i think miley is kinda hawt tho.

    40% is not that bad tho...4 me.

    froggy luver
    1
  • Wow i thought i would get no im not a lesbian but i got 53%

    BLfan3475
    0
  • I am a 21 y.o. male and Ijust found out I'm a lesbian 78%. How can I tell this to my friends? How ?!

    thechosenone
    0
  • 59% Oh No.. It can be.. its quite doesnt sound good..

    klauwey21
    1
  • 12% so im straight thats cooooooooool

    pretty222
    1
  • 12% so im straight thats coooooooooool

    pretty222
    1
  • whhhhhat 34% and i know im bi!! hmmm

    smmb55
    1
  • wow 15% im all the way staight though!

    HLH123
    1
  • i am not 55 % lezbo!

    Angel0135
    1
  • hahahaha i got 50!! so it means im a bi! lol its true hahha

    toki
    1

Thank you for your interest in GoToQuiz.com!

Don't leave without browsing the quiz categories. Find your state's quiz, or maybe your country.