Folkets hjlte
- Locked due to inactivity on Aug 4, '16 4:29pm
Thread Topic: Folkets hjlte
-
Vilar hr
Skogen den pratar, boskapp flykt
Fienden brnner vra marker
Rasslar med svrd och slrp skoldar
Redo att drppa oss nu
Vi ber till dig Spinal, lmna din kropp
Bli vran hvding, tavill vapen
Sknk oss din styrka vid denra strid
Vakna vakna, mktiga Gud
Dd
Mrkret det faller ver vrt land
Vindarna viner, marken skakar
Fiended samlas runt vrt rike, redo att kuva oss nu
Krigare samlas vid helig grav
Kallar p Spinal, krigarguden
Hjalp vi behver vid denna strid
Frls oss frls oss mktiga Gud
Fl! fl! fl!
Vi ter upp svampar fr kraft och rus
Plockar fram yxor, brynjor, hjlmar
Med Guden Spinals krafter och mod
Seger, seger, segern r vr
Riket det skriker efter vr hjlp
Spinal havaknar, lmnar graven
Med kraftigt tjut han samlar truppen
Redo att slss for oss nu
SPI-NAL! RISE! LICH! KING!
SPINAL! SPINAL! SPINAL! SPI-NAL! -
Ma-ia-hii
Ma-ia-huu
Ma-ia-hoo
Ma-ia-haha
Ma-ia-hii
Ma-ia-huu
Ma-ia-hoo
Ma-ia-haha
Ma-ia-hii
Ma-ia-huu
Ma-ia-hoo
Ma-ia-haha
Ma-ia-hii
Ma-ia-huu
Ma-ia-hoo
Ma-ia-haha
Alo, Salut, sunt eu, un haiduc,
Si te rog, iubirea mea, primeste fericirea.
Alo, alo, sunt eu Picasso,
Ti-am dat beep, si sunt voinic,
Dar sa stii nu-ti cer nimic.
Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma iei, nu ma, nu ma, nu ma iei.
Chipul tau si dragostea din tei,
Mi-amintesc de ochii tai.
Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma iei, nu ma, nu ma, nu ma iei.
Chipul tau si dragostea din tei,
Mi-amintesc de ochii tai.
Te sun, sa-ti spun, ce simt acum,
Alo, iubirea mea, sunt eu, fericirea.
Alo, alo, sunt iarasi eu, Picasso,
Ti-am dat beep, si sunt voinic,
Dar sa stii nu-ti cer nimic.
Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma iei, nu ma, nu ma, nu ma iei.
Chipul tau si dragostea din tei,
Mi-amintesc de ochii tai.
Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma iei, nu ma, nu ma, nu ma iei.
Chipul tau si dragostea din tei,
Mi-amintesc de ochii tai.
Ma-ia-hii
Ma-ia-huu
Ma-ia-hoo
Ma-ia-haha
Ma-ia-hii
Ma-ia-huu
Ma-ia-hoo
Ma-ia-haha
Ma-ia-hii
Ma-ia-huu
Ma-ia-hoo
Ma-ia-haha
Ma-ia-hii
Ma-ia-huu
Ma-ia-hoo
Ma-ia-haha
Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma iei, nu ma, nu ma, nu ma iei.
Chipul tau si dragostea din tei,
Mi-amintesc de ochii tai.
Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma iei, nu ma, nu ma, nu ma iei.
Chipul tau si dragostea din tei,
Mi-amintesc de ochoii tai -
Ogad o-zone
-
Yep
-
whut
-
xD dont know, just bored.
-
cool xD
-
O-O wut.
-
wuts so freaky
This thread is locked, therefore no new posts can be made.




