Historien om Betty och Richard.
- Locked due to inactivity on Aug 4, '16 4:26pm
Thread Topic: Historien om Betty och Richard.
-
Det var en gang fanns det en sexuellt attraktiv man vid namn Richard. Han var den mest respekterade mannen i hela Soderhamn. En dag gick han ut for att finna sig sjalv en vacker kvinna som han kunde ha sex med och ha barn. Det ar nar han motte Betty, den ensamma dotter till en grisuppfodare. Han visste att de var avsedda att vara, men han behovde hennes faders favor for att gifta sig med henne. Sa han bestammer sig for att narma sig mannen och fragar honom, "Vad kommer det att ta for mig att vinna ditt godkannande?" Den grisuppfodare stod dar och tankte en stund tills den perfekta iden kom till hans sinne. "Jag har en sjuk gris i ladan i behov av lakarvard. Om du kan fora honom tillbaka till halsa Jag tillater dig att gifta sig med min dotter!"
You know what, screw this. This story is going nowhere. xD -
But I don't speak that language...
...to the Google Translate!
It was once there was a sexually attractive man named Richard. He was the most respected man in the whole Soderhamn. One day he went out for to find to himself a beautiful woman whom he could have sex with and have children. That's when he motte Betty, the lonely daughter of a grisuppfodare. He knew that they were meant to be, but he needed her father's favor for marrying her. Did he determines himself for that narma the man and asks him, "What will it take for me to win your approval?" The grisuppfodare stood there thinking for a moment until the perfect idea came to his mind. "I have a sick pig in the barn in need of medical attention. If you can fora him back to health I allow you to marry my daughter!
Uh....
This thread is locked, therefore no new posts can be made.