Gamer Girl's Lounge

  • Locked due to inactivity on Mar 6, '17 3:54am

Thread Topic: Gamer Girl's Lounge

  • avatar
    Cutie_Shy Novice
    Can't believe it took me a week just to do the Christmas Tree
  • avatar
    Cutie_Shy Novice
    Crap I am too lazy to do my project I am gonna be scolded and its freakin 1:41am I guess U could do a page of it
  • avatar
    Cutie_Shy Novice
    *I could do a page of it
  • avatar
    Cutie_Shy Novice
    WTF? Coca-Cola Bears now this is a bunch of bullcrap
  • avatar
    Cutie_Shy Novice
    Can't believe you can force someone to wear a christmas theme shirt by just giving them weed
  • avatar
    Cutie_Shy Novice
    I made a quiz "Are you obsess with Christmas?"
    I need to go now its 2am bye
  • avatar
    Cutie_Shy Novice
    Hey guys sorry I was gone for 3 days I was spending it on my grandma's house for you know to visit and all those fun crap lol
  • avatar
    Cutie_Shy Novice
    Yes my cousin gave me gummy treats so delicious I love eating this reminds me of me when I was 7 he first time I ate one
  • avatar
    Cutie_Shy Novice
    Well I need to go I need to study I have school on January 3 bye
  • avatar
    Cutie_Shy Novice
    I am trying to make a story guys can you fill out this
    What Genre Romance or Drama?
    Title?
    About?
    Please give me ideas thanks you
  • avatar
    Mangle_Fox_ Novice
    Can i call you CeCe?Hi.
  • avatar
    Cutie_Shy Novice
    Ok surr why CeCe?
  • avatar
    Mangle_Fox_ Novice
    Idk it fits in my opinion.You relize im Shadow right?
  • avatar
    The funny part is that you're too lazy to put an e in the sure so you put another r
  • avatar
    Cutie_Shy Novice
    Yeah I do Shadow well Venere it was a typo you know I wajt to type fast

This thread is locked. You may not post.