Tu sais qui tu es.
- Locked due to inactivity on Aug 4, '16 4:33pm
Thread Topic: Tu sais qui tu es.
-
You promised me
-
Eh bien, je me fais une intervention chirurgicale pour ma jambe d'tre retir . Et je ai juste ..... conjecture .... Je ne sais pas .
-
Vous allez tre bien, miel. Je vous promets.
-
Je perds ma jambe !
-
Jozy quit letting this stuff bring you down I didnt wanna tell you this but my my heart problems have been making me die and this morning I was almost gone I'm not beaing scared of it it's just something that's happening
-
Mais vous allez encore vivre! Vous allez livrer une bataille, et vous allez gagner! Et je vais tre l pour vous.
-
Je vais perdre. Et je ne sais pas comment je vais tre le mme . Je vais avoir honte .
-
Jozy I get scared every night my heart problems are gonna stop me and it's realy bad that I still in my ufc class with are fights to be honest my couch dose not know you'll be the same you just gotta keep you beautiful smile on
-
Mon professeur a perdu sa jambe dans une guerre , et il le fait bien. Il a obtenu une jambe faux, et vous pouvez mme pas dire qu'il a perdu. Vous allez tre comme lui , et vous allez rester forte .
-
Je vais rester forte ? Je suis malade et fatigu de rester forte . Avoir mettre un sourire sur tout le temps . Non montrer aux gens comment je suis faible . Et Tyler vous avez besoin de lui dire , mon frre a des problmes cardiaques , et il ne est pas bien termine pour lui.
-
I've died on the octagon before for about 4 hours he's not gonna do anything
-
Just, I don't need to lose you too. I've lost three brothers. Please.
-
This my full time addiction.im quitting for u u remember that
-
What is? You're quitting fighting because of me?
-
Yes
This thread is locked, therefore no new posts can be made.