Fill in the Pop lyric

Quiz Image

Welcome to the Fill in the pop lyrics quiz! This quiz will test your knowledge on some of the new pop music of this year and a little mind refresher of the past pop music of the past year.

Do you think you know all the right lyrics? Well now is your time to test out your knowledge and see if you can get the right lyrics correct! Goodluck(:

Created by: Brayden

  1. Red cups and ______ bodies everywhere Hands in the air like we don't care, cause we an have so much fun now, bet somebody here might get some now.
  2. I'm waking up, I feel it in my _____, enough to make my systems blow, Welcome to the new age
  3. You took your time with the call, I took no time with the fall, you gave me nothing at all, but still your in my ___
  4. And I can't change, even if i tried, even if I ______ to.
  5. I don't know where to start, I'm just a little ______, I wanna feel like we never gonna ever stop, I don't know what to do, I'm right in front of you, Asking you to stay, you should stay, stay with me tonight, yeah
  6. Front page magazine, ______________________________, but that's you to me, and I just want to let you know that, she likes the flashing lights, I love the way that you like candle light, stay close by my side, I just want a chance to show that
  7. What about love? What about our ________? What about love? You take it all and leave me nothing, What about love?
  8. So If you need it, I got it, I got it everyday. be your lover, your friend, you'll find it all in me, stay by your side, I'll never _____ you, and I ain't going nowhere 'cause you're a keeper
  9. In the beginning, I never thought it would be you, ________________, smiling in the photo booth, But we got closer (yeah), soon you were eating off my spoon, you're coming over, and we would talk all afternoon
  10. Maybe it's the way she walked, straight into my heart and stole it, Through the doors and past the guards, just like she already _____ it, I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams
  11. You ain't gotta worry, ________________. I'll be sittin' right here, real patient, all day, all night, I'll be waitin' standby, can't stop because I love it, hate the way I love you, all day, all night, maybe I'm addicted for life, no lie.
  12. I got this feeling on the summer day when you were gone, I crashed my car into the bridge, I watched, I let it burn, I threw your s--- into a bag and pushed it ____________, I crashed my car into the bridge.
  13. Hello, wherever you are, are you dancing on the dance floor or drinking by the bar? Tonight we do it big, _______________, and we don't give a f--- 'cause that's just who we are
  14. I like when you run red lights, don't stop 'til you thrill me, oh how you thrill me, always in control, how you do it, I don't know, but I don't care, take me anywhere, 'cause it'ss beautiful ooh you make me feel __________, And I can't pretend that doesn't mean a thing to me, to me, oh yeah

Remember to rate this quiz on the next page!
Rating helps us to know which quizzes are good and which are bad.

What is GotoQuiz? A better kind of quiz site: no pop-ups, no registration requirements, just high-quality quizzes that you can create and share on your social network. Have a look around and see what we're about.