Cress's Sattelite

Thread Topic: Cress's Sattelite

  • CressPotter Novice
    I really wanna watch Full House but it's not on Netflix and it's not free on Amazon. So I'm happy its summer, but sad I can't watch Full House haha
  • avatar
    Paige_ Advanced
    Lol the struggle
  • CressPotter Novice
    Yeah haha. I have ANOTHER rehearsal today from 5 to 10. I really don't feel like going but... That's life I guess.
  • avatar
    Paige_ Advanced
    Still, it's cool you got stuff to do over the summer
  • CressPotter Novice
    Are you doing anything today?
  • avatar
    Paige_ Advanced
    Hmm...probably not.
  • CressPotter Novice
    Oh. That's normally me, but June is really busy for me. July I don't really have anything.
  • avatar
    Paige_ Advanced
    Ah. Anything new going on with you?
  • CressPotter Novice
    Not really. I'm trying to think... Just rehearsal for choir and then a concert tomorrow and three next weekend. What about you?
  • avatar
    Paige_ Advanced
    Nothing lol
  • CressPotter Novice
    Haha. So have you seen the new Aladdin? Sorry, that probably doesn't interest you, but I haven't seen it and wanted to know if it was good.
  • avatar
    Paige_ Advanced
    I haven't sorry
  • CressPotter Novice
    It's completely fine! When does your school get out again?
  • avatar
    Paige_ Advanced
    June 14th
  • CressPotter Novice
    I see. I feel like those last few days are pointless. Like testing is over and the teachers have nothing to teach you. I don't know if that happens at your school, but it does at mine lol.

Log in to post or Get your free account