Where are you from?

  • Locked due to inactivity on Aug 4, '16 4:13pm

Thread Topic: Where are you from?

I like music
Joined: Oct 26, '09
Status: Novice
What loser? What are you talking about?
barberbob2
Joined: Dec 10, '09
Status: Novice
your second comment on this page
IAMKirsten
Joined: Mar 11, '10
Status: Newbie
I live in Hawaii but I'm not really from one place, I've moved a lot lol
I like music
Joined: Oct 26, '09
Status: Novice
OOOOOOOOOOHHHHHH, ok then, you heard him Biance! Tell him the story, then!
Biance
Joined: Feb 10, '10
Status: Newbie
The story that makes no sence but is still a story about my summer 2009:
During the begining of June,I met these two guys,Brandon(The person who became my stakler then enemy)and Ryan(The awesome brother of my enemy)and this was at a hotel with a basketball court. I asked if I could play basketball and they said sure. Then they became my friends but in July(begining)Bradon became my stalker. The mid-July,end of July,and Agust he became my enemy but I played with his brother. But he had to be around. Then his brother told us they would move to Irealand.(That's were their from but them they came to Phili then back to Irealand)

The End.
I like music
Joined: Oct 26, '09
Status: Novice
I hate stalkers, I thank god I don't have stalkers.
bestpersonever
Joined: Mar 20, '10
Status: Newbie
I live in Phoenix, Arizona the (602)lol its hotter than hell here but very prettyful
bestpersonever
Joined: Mar 20, '10
Status: Newbie
omg i had a stalker once it was weird. i seen him 3 days in a row!! i was like what the F**k
Biance
Joined: Feb 10, '10
Status: Newbie
My stalker is gone.
Anastasia
Joined: Jun 11, '09
Status: Novice
lol one of my friends had a stalker at our high school once. One time we were sitting at the tree we always hung out at and there was a spinkler system between the trees and the hallway (we had outdoor hallways) and he waved to us, we waved back and he basically jump threw the sprinklers came over to us and asked her how she was doing. She was like I'm good and he's like alright and after a moment of silence he left. That was sooo creepy
I like music
Joined: Oct 26, '09
Status: Novice
Hey, Newb, what's the temprature in Arizona? I wanna check something.
bestpersonever
Joined: Mar 20, '10
Status: Newbie
its like 90 degrees right now. Its so hot.
sapphiretwirl
Joined: Dec 27, '09
Status: Novice
its more like 70 or 80 where im at
bestpersonever
Joined: Mar 20, '10
Status: Newbie
Thats cold.
i love the cold and i live in arizona thats ironic.haha.
Death Bolt
Joined: Feb 7, '10
Status: Newbie
I think the best temperature is 70 degrees Fahrenheit.

This thread is locked. You may not post.