You Bang Folk nation? | Comments

Below are comments submitted by GoToQuiz.com users for the quiz You Bang Folk nation? -- comments appear in reverse chronological order, newest on top.

Post a Comment

  • When i die
    show no pity
    send my soul
    to gangsta city
    dig a hole
    6 feet deep
    put two staffs
    at my feet
    put two shot guns
    across my chest
    and tell my FOLKS
    i did my best!
    Love GD!

    6iGfOlk_ Nov 20 '15, 8:52AM
  • I walked 6 deep 360

    johnf igd Jan 20 '15, 12:13PM
  • Og John Franklin in the house wat up folk spit real knowlage whit that ant on the web 6 popping 5 drooping drip keeps dripping why does the drip keep dripping? The s--- on the web is faded I been kicking it for over 20years my e mail is [no emails] be real or eat steal

    johnf igd Jan 20 '15, 12:06PM
  • 1,2,3,4,JIVE,6

    What You Keep Under Your Bed ?

    Flowwsosick Jul 17 '14, 2:24AM
  • Fakes all over internet even in 2k14 lol, PML to all the real Gs out there... YURP

    mtwice74 Jan 4 '14, 7:37AM
  • Gs move in silence! Shoulnt 6e no 120 on the web! Niggas 6e puttin shyt out there . Gon have a 6uncha 1536s runnin round cause they done read the shyt on the mo fukin internet! ConCity 2.15.19 412\912 to all the real lyfe Gs. Yall thas on here, needa find some kinfolks roind yo way n get rite!

    Gauge974 Dec 24 '13, 9:57AM
  • I wanna become folk how would I go bout tht

    natefolkinn Nov 6 '13, 1:18PM
  • Ni66ah this false as shyte, ya'll niggah in violation spitit yo licks and knowledge on the internet G's move in silence fools

    720Jivekilla Jul 23 '13, 4:46AM
  • whats under the third brick of the yellow brick road? whats under the golden gate bridge if yall some real igd's

    fuk u Jun 5 '13, 4:32PM
  • 974 till the world blow whats under the third brick of the yellow brik road? 2 broken champagne glasses who drunk out of those champagne glasses? kind david and queen sheeb

    fuk u Jun 5 '13, 4:30PM
  • Ya i wask taugdht diff. To 360 on da y3llow bkric^kk road 720 on da way bkac^kk 2 bklu3 drip david r3skt in p3ac3 2 gdolden pkitc^h forkksk bk3hind th3 sun how to sktac^kk 720 adidas all day i disksk a sklobk r3bkokk skhit likk3 dat datsk watsk bk3in tougdht to usk Gd's down skouth

    outlawgangsa Mar 14 '13, 11:06PM
  • IGD 974 Till the world blow 6 gunnin 5 runnin 6popppin 5 droppin

    INSANE G Feb 28 '13, 9:55AM
  • if yall niggas real whats n da glass of water under yo bed??

    folk_nation Oct 30 '12, 11:46AM
  • I KNOW DIFFERENT SETS USE DIFFERENT KNOWLEDGE,6UT I'M IGD THERE IS ONLY 360 6RICKS, the 6OOK OF KNOWLEDGE is UNDER THA 6th 6rick,tha glass of water is under my 6ed,not pillow.GD is 4 gangsta disciple. Growth& Devlopment didn't even come out till 96. I could go on 4days.u 1536& gonna get ya self& alotta other false flagers killed! 974-14,2-15-19,720!

    ghostrida974 Feb 13 '12, 4:10AM
  • i don take all this shyt as a joke...cuz i got lov e and the knowledge...12-12-1 2 thats wut i mene

    ricky74 Dec 8 '11, 4:23PM
  • ai respect all the nikkas who are a GD Folk...its about love so tell meh that i should be one of yahhll GD folks and ill show respect. f--- all them slobs and vice lords cuz they be our enemies forevah...so just tell meh that im right....yeah thats rigt "all iz one"

    ricky74 Dec 8 '11, 4:21PM
  • ay3 ni66a how many bkriccs on a y3llow bkricc road would bk3 360 ni66a g3t ya sh1t right bkruh bkad things happ3n ta ni66as lik3 you answ3r da qu3stions on my quiz you think you folk

    GDNlife Oct 4 '11, 8:37PM
  • This 3.k and yall n33d 2 get mor3 th3n dat on thi$ Mine Body soul 602 east sid3

    3razy k Aug 21 '11, 4:27PM
  • Aye hit me up, IGDBMC 9th dog pound,on you quiss i was taught a diffe4ent answe4 fo4, was down da yello 64icc road.you aint even much got the answe4 i was tought on the4e

    Simlinsoildja Jul 23 '11, 4:19PM
  • Ay cuz dis LT G.D. I juxt wanna say I'm da only real nicca down her in da GROVE I a1nt got no k1nda luv only rats round her ARz Slobs n Krabz. N I NT bout dat shxt. 6poppin/---\
    5droppn


    F ya eva in Dallas lux me up --Cj nicc gunna.



    Rip: LARRY HOOVER

    CJ nicc gunna Jul 16 '11, 12:15PM
  • 974 I.G.D 6flaqqin jive draqqin

    Keimo Bhadazz Jul 1 '11, 11:33PM
  • ight its 74 till da world 6low 6 flyin jive dyin

    smith74 Mar 14 '11, 12:56PM

Log In or Get an Account to comment!

Thank you for your interest in GoToQuiz.com!

Don't leave without browsing the quiz categories. Find your state's quiz, or maybe your country.