Which Heroes character are you?

Below are comments submitted by GoToQuiz.com users for the quiz Which Heroes character are you? -- comments appear in reverse chronological order, newest on top.

Post a Comment

Heroesfan said:
Jan 4 '16, 8:43AM

I have Peter, he is sooo cute!!!!!!

madid said:
Jul 18 '12, 3:45PM

I got Peter. Milo and Zachary are really cute.

hathaway_runaway said:
Jul 15 '12, 3:30AM

Peter - so me XD

ChantelleChan said:
Apr 4 '11, 4:34AM

Hiro Nakamura.....Awesom e! I must tell my friend Ando! :)

Pretender said:
Mar 27 '11, 1:09AM

Matt Parkman. I can read other people's thoughts. Yay

Herwe123 said:
Nov 5 '10, 3:33AM

matt...well....he is cool sorta

lilshasha419 said:
May 25 '10, 3:29PM

Im no JERK and i think it would be awesome to fly totally wrong

juh5517 said:
Dec 9 '09, 7:02PM

I got Sylar >:D

kidofsea said:
Dec 5 '09, 5:41PM

hiro nakamura yaaatttaaa

Rimsha_x said:
Jul 19 '09, 9:17AM

Im Hiro N. YAY his funi when his cheaks wobble lol xx

alexandriaxx00 said:
May 9 '09, 10:23AM

I got claire. :)

yurmom said:
Mar 1 '09, 12:59AM

might I suggest http://www.gotoquiz .com/stereotypical_ stereotype_quiz instead?

Niaku said:
Feb 11 '09, 5:53PM

Hm I got Peter... :(. Then I took it again with real awnsers and got awsome SYLAR!!!!!!!!!!!!!! !!!!! SYLAR RULES/ROCKS!!!!!!!! ^_^ ^_~ ~_^ ^_^

crookzy said:
Feb 8 '09, 5:17PM

I got Peter! He is my fav!

Critser said:
Jan 19 '09, 9:16PM

Haha i Got sylar . hes my fave Hero/Villian OWN

Critser said:
Jan 19 '09, 9:15PM

Haha i Got sylar . hes my fave Hero/Villian OWN

Critser said:
Jan 19 '09, 9:12PM

haha OWN i got Sylar

Tph said:
Dec 11 '08, 8:44PM

i got peter on first and hiro on 2nd lol

nocoldplaynoearth said:
Dec 7 '08, 10:38PM

hahaha!
i went through and goty all of them!! and suceeded!!!

exce pt it took me a few times to get peter!!!!1 wooohooo

jef said:
Nov 26 '08, 5:47PM

i got matt..hmph
wudv liked to get peter buh hayhoo..cant b picky now can i..


Next - Last Page
Enter your comment:
Does not allow HTML or UBB code. 2,000 character limit.

Username:
Password:
I am a new user, create an account for me
GoTo Quiz Respects Privacy

Thank you for your interest in GoToQuiz.com--don't miss the many other quizzes on this site.

Don't Miss:
Politics Quiz
Personality Quiz
Home
Don't forget, you can make your own quizzes at GoToQuiz!

Don't leave without browsing the quiz categories. Find your state's quiz, or maybe your country.