What is your b---- word?

robby dawson is the cutest boy ever. if you don't think he is cute, you are obviuosly an idiot. this survey is great because it can help you determine what kind of betch you are because it will help you determine what word you should use when you go in to full-on-betch-mode. please note that throughout this survey "betch" will be used in place of "b.itch"

My quiz is awesome and ballin and stuff and you should totally do it and stuff tits balls awesome hahaha kewl okay i love erin carroll jk i love allison hoppe jk i love sarah roe jk i love avery mason...not jk hhahaha jk i love erin carroll jk i love allison hoppe hahaha jk

Created by: Jenna
1. What is your age?
Under 18 Years Old
18 to 24 Years Old
25 to 30 Years Old
31 to 40 Years Old
41 to 50 Years Old
51 to 60 Years Old
Over 60 Years Old
2. What is your gender?
Male
Female
3. Someone you don't know very well says "Hey" to you on aim. You're having a bit of a conversation, and they say something awkward. You say:
k
wow
cool
oh
Haha, me too!
x-out of the conversation and go finger yourself
4. Your friend is being annoying. You say:
k
cool
wow
oh
nothing
slap them and walk away
5. One day, at a friend's birthday party, you and your friends want to call a guy to ask for phone s.e.x. Someone suggests a guy they know. Another girl decides to pose for pictures of their boobs for the guys. Another girl just wants to sleep, and thinks that the happy pines from the picture is simply hilarious. Which girl from the party are you?
the girl who hosted the party! wooh!
the girl who suggests you have phone sex/knows the guy to call
the girl who poses for the pictures
the other girl who wanted to sleep, etc
a girl who didn't participate in the activities
you weren't there.
6. How cool are you?
Extremely Cool.
Relatively Cool.
Moderately Cool.
Kind of Cool.
Not Really Cool.
Never Cool.
7. who do you like
this is a survey?
i'm not telling you :p
i don't like anyone! omg stfu
your so annoying!
8. Are you in band?
Yes!
yeah.
No!!!!!!
no, wtf?
YEAHHH OMG BAND ROCKS(:
no.
9. when you're bored, you..
get on aim/myspace and chat it up with the girls! ('cause you aren't friends with guys.)
text everyone in your phonebook the same exact message
watch some tv, maybe do a little stuff on the computer
practice some sort of band instrument (the clarinet, perhaps) and/or practice for a sport
i am chuck norris. i am never bored. boredom is simply the abscence of my presence. boredom does not exist.
wtf? chuck norris?
10. sarah is a horrible girlfriend
yes
no
11. jenna is hot, sexy, and ballin
no?
yeah! haha, i love you girl<3
yeah she makes me laugh :p
12. this is the last question!
yayyyy! horray!
that's gneiss.

Remember to rate this quiz on the next page!
Rating helps us to know which quizzes are good and which are bad

Related Quizzes:

Create a quiz on GotoQuiz. We are a better kind of quiz site, with no pop-up ads, no registration requirements, just high-quality quizzes. Hey MySpace users! You can create a quiz for MySpace, it's simple fun and free.

Sponsored Links

More Great Quizzes