Do you have Multiple Personality Disorder

Below are comments submitted by GoToQuiz.com users for the quiz Do you have Multiple Personality Disorder -- comments appear in reverse chronological order, newest on top.

Post a Comment

DaikonSalad said:
Aug 3 '16, 6:53PM

not sure haha XD I take this quiz just to find out

AngelCynder said:
May 24 '16, 12:49AM

I took this quiz and I check to see if I do have a split personality ( Which I do..) and I find it stupid that they want you to go to the doctor to get help. I get people have paranoid issues and can't control themselves cause the multiple personalities (depends on who they are.) but seriously it just who you are inside. I have it too but I am happy on who I am, and I was glad that I do, this shows this is who I am. You should be happy on who you are, don't listen to this quiz if it tells you to go to the doctor unless you know you do need to. But if your personalities are like mine and not really that bad, then don't listen to this quiz.

iYukayyo said:
May 21 '16, 10:46AM

I do have MPD, my doctor said I have 8 different Personalities.
My doctor said I should try not to use the 7th one because it's mentally unstable (I like to call him Liu) and the rest are fine and may need medication to control.
But according to this quiz it says I am fully out of control, Lol.

wampum said:
Oct 17 '15, 4:16PM

93% ... I've been in therapy for over six years. She doesn't use the word "crazy" ... I do.

ebaby001 said:
Oct 5 '15, 3:22AM

It's all becoming clear to me... Or is it? (I'm serious though)

DelilialChill said:
Aug 14 '15, 10:48PM

86% I was just curious kinda okay honestly sometimes I don't know if this has anything to do with it but I switch my style and hair cut a lot and some times I'm like why did I even get this and some times I just want to wear a hat but then I think it was a good I idea I thought getting a neck piercing was a good idea yeah not a good idea

elsbeth9080 said:
Jun 22 '15, 2:46PM

wow 93% i thought i did but had never had it confirmed or looked at before this is a big change in how i look at things

Diego Gonzalez said:
May 22 '15, 4:57PM

85% oh crap.

heavydirtysoul said:
May 13 '15, 8:40PM

86% whoops

Charlyie said:
Feb 21 '15, 6:09PM

omg 98%

amani said:
Feb 20 '15, 6:37AM

Wow, 93% really? I do have mpd

Kiersten 1D said:
Aug 27 '14, 6:00PM

I Have MPD According To Who Ever Made This Quiz.They May Not Be Totally Accurate........... ......

cazzygamer said:
Aug 13 '14, 7:57AM

MPD.. Wow...Now that I think about it, it explains a lot of stuff. o.O

chocolatefrog said:
Aug 12 '14, 10:45AM

No 76%

Scuttlist said:
Aug 12 '14, 9:43AM

82% yes. Accurate enough - I do have MPD, found that out sometime ago. Interesting quiz.

EmeraldBeem said:
Aug 11 '14, 7:29PM

I don't have it..Phew! Well, the quiz is not TOTALLY accurate..But most likely I don't have it..

missmaghdaa said:
Mar 11 '14, 1:39AM

I do NOT have MPD. YAY



Enter your comment:
Does not allow HTML or UBB code. 2,000 character limit.

Username:
Password:
I am a new user, create an account for me
GoTo Quiz Respects Privacy

Thank you for your interest in GoToQuiz.com--don't miss the many other quizzes on this site.

Don't Miss:
Politics Quiz
Personality Quiz
Home
Don't forget, you can make your own quizzes at GoToQuiz!

Don't leave without browsing the quiz categories. Find your state's quiz, or maybe your country.