What is your strongest emotion?

Below are comments submitted by GoToQuiz.com users for the quiz What is your strongest emotion? -- comments appear in reverse chronological order, newest on top.

Post a Comment

Stardust1 said:
May 20 '17, 8:47PM

What is wrong with this quiz? I'm not sad all the time! And when happiness is next up on the list... You just had a bunch of disasters mentioned in your quiz, so if I feel bad, then it's because I'm CARING. Terrible quiz.

Hiccstrid said:
Oct 11 '16, 8:23PM

I got jealousy

Like wtf I'm not ever jealous

Isaberr said:
Jul 2 '16, 1:47AM

This is me, sadness. I get upset easily. This is true. Its a little embarrassing

tomahawker314 said:
Nov 25 '14, 1:59PM

I got sadness, not surprised i was clinically depressed for a year and a half as a teenager, never got the confidence back and can't find love.

mecroshac said:
Oct 25 '14, 1:38AM

Holy crap, jealousy. Wanting what you can't have? That is exactly me.
Though the me not having fear part is wrong; I have fear, but I have fear of not being good enough and of being annoying. Does that count? xD
Oh yeah and I forgot about that I'm paranoid. (I have paranoia xD) but yeah..does that count as fear?

loljames said:
Aug 7 '14, 4:54PM

fear lol, it's probably true since it took me five minutes to get the guts to post this

lindseyt said:
Jul 26 '14, 5:12PM

Sadddness

zoe87xi said:
Jul 26 '14, 10:11AM

Anger. Well i do get angry a lot and cant control it soo wasnt that suprised!

RainInTheShadows said:
Jun 28 '13, 1:57AM

Sadness.
What's that s'posed to mean?! ;A; (lol..)

ceuenfe said:
Jul 11 '12, 10:03PM

happy

ceuenfe said:
Jul 11 '12, 10:02PM

happy nice care cute preaty

TatiJudith3 said:
Jun 5 '11, 12:12PM

Love/Happiness!yay! lovely quiz!:)

kiki123456789 said:
May 4 '11, 7:13PM

Well i didnt know i was sad but i was verry confused and i hve no greed witch is good cuz steriotypes of americans are greedy but i had no clue that im sad i wonder why now?!?!

xevx said:
Jul 1 '10, 10:01PM

i got sadness which is tru but i dont cry very often and i can with stand alot of pain

paradox4 said:
Apr 29 '10, 11:29AM

Jealousy? Well that's just because I don't care about most things I guess, but what I do care about, are more important to me than I am. So I'd say love and jealousy are about tied when it comes to me :P

Nahae said:
Jan 27 '10, 8:35PM

Hate/Anger.
I'm gonaa tell you the truth, I kind of expected it.

Milk N Cookies said:
Jan 27 '10, 6:03PM

It appears love and peace and prosperity is your strongest emotion. You want everyone to be just as happy as you don't want anyone hurt and will do anything to make everyone smile
yay i am a happy person!! and i love people that i dont even know which is kinda weird...but oh well!!!!

I like music said:
Jan 27 '10, 11:02AM

I got guilt or regret... oh come on how bad could I have been?

beauty13 said:
Jan 27 '10, 6:57AM

great quiz!

Hikaru Katsu said:
Sep 30 '09, 6:14PM

Anger, yay!


Next - Last Page
Enter your comment:
Does not allow HTML or UBB code. 2,000 character limit.

Username:
Password:
I am a new user, create an account for me
GoTo Quiz Has No Pop Up Ads

Thank you for your interest in GoToQuiz.com--don't miss the many other quizzes on this site.

Don't Miss:
Politics Quiz
Personality Quiz
Home
Don't forget, you can make your own quizzes at GoToQuiz!

Don't leave without browsing the quiz categories. Find your state's quiz, or maybe your country.