Republican or democrap

Below are comments submitted by GoToQuiz.com users for the quiz Republican or democrap -- comments appear in reverse chronological order, newest on top.

Post a Comment

Nationalist_USA said:
Apr 11 '16, 10:35PM

Oh ok.... Kill all the republicans you stupid fxxktard... You guys relax and you'll see what happens when there are no more HARD WORKERS LEFT....... KILL US AND THIS PLACE WILL BE A MONARCH.... Go to fxxking hell and burn in your own rotting flesh and sin... I got r***ed before and I wasn't about to do abortion. Hmmm.... I wonder why the streets are so dangerous these days. Maybe because somebody let abunch of criminals out of jail... Hmmm... Let's go with the stupid democraps... Fkkkk u all stupid...stick this up your azz...

Nationalist_USA said:
Apr 11 '16, 10:29PM

Stupid sht hole democraps... They are really fcking this place up. Obama GAVE THE URAINIANS MONEY TO PAY THE NORTH KOREANS TO MAKE FCKING NUCLEAR WEAPONS FOR THEM!! Btw, if you were a fcktarded democrap you'd probably not know this but they have been threatening to kill our azzes for so long... Thx Obama... He NEEDS TO GET TRAILED FOR TREASON!!!!!!!!!!!! !!!! So if you're a democrat you probably vote for democrats so that they give you FREE money... Well that money ain't free... THEY GET IT FROM THE RICH HARD WORKING CLASS..... STUPID!!

bookworm116 said:
Apr 3 '16, 11:10PM

this is so mean.
sure, you support republicans, but you don't have to call the other side crap every chance you get. and what is wrong with being homosexual?! if you love someone, you can't CHANGE what you feel. abortion should be an option for people that don't want to have a baby, but it shouldn't be pushed in hospitals unless the mom is like, dying and the baby will die if the birthing continues. Donald Trump is now the republican representer, almost, and i think that shows how much republicans are thinking.
the quiz told me i was a democrap who supported world peace.
yeah, i support it. global warming is happening, right now, we're pumping carbon dioxide into the air and destroying our planet, and yet there are still people who don't 'believe' in global warming.
but there are more republicans than democrats, so i guess we're all gonna die.

bookworm116 said:
Apr 3 '16, 11:05PM

this is so mean.
sure, you support republicans, but you don't have to call the other side crap every chance you get. and what is wrong with being homosexual?! if you love someone, you can't CHANGE what you feel. abortion should be an option for people that don't want to have a baby, but it shouldn't be pushed in hospitals unless the mom is like, dying and the baby will die if the birthing continues. Donald Trump is now the republican representer, almost, and i think that shows how much republicans are thinking.
the quiz told me i was a democrap who supported world peace.
yeah, i support it. global warming is happening, right now, we're pumping carbon dioxide into the air and destroying our planet, and yet there are still people who don't 'believe' in global warming.
but there are more republicans than democrats, so i guess we're all gonna die.

slicksickage77 said:
Aug 7 '15, 6:03AM

haven't you guys forgot that George bush who is a republican started the war in Iraq as well as putting them into debt and you still like republicans, what are you nut jobs thinking

slicksickage77 said:
Aug 1 '15, 5:37AM

republic---s

slicksickage77 said:
Aug 1 '15, 5:31AM

rePUBElicans

Caligula said:
Jul 26 '15, 2:17AM

I got democrap and I'm proud of it. Many of us (not all) tend to think like the rest of the first world, logically.

CosmicButterGuy said:
Jun 18 '14, 3:21AM

CosmicButterGuy said:
Jun 18 '14, 3:20AM

First off, this is a REALLY BAD quiz!
Second off, what is the problem with abortion? It is an unborn child that looks like Stewie Griffin and can't feel at all.
Third, what is the problem with gay people.
All of you who are republicans, burn in the incinerator when're they used to make energy and watch us Democrats relaxing with our solar panels while in the White House.

CosmicButterGuy said:
Jun 18 '14, 3:10AM

zannon said:
Oct 30 '12, 1:23AM

republicans are crazy! (evil)

zannon said:
Oct 30 '12, 1:21AM

this is a really bad quiz. (in every way)

Magnus said:
Sep 6 '12, 1:19AM

Also Democrats like the death penalty but sometimes evidence for crimes are incorrect or inconclusive. It happens sometimes.

Magnus said:
Sep 6 '12, 1:14AM

I don't belive in God you b----es. What do you think about that? Now remember that you tell me to respect your religon so you respect mine even if it isn't a religon.

James Bond said:
Feb 16 '12, 11:43PM

Democrats fail at life

Princess_L said:
Feb 26 '09, 6:49PM

Republican all the way!

zmack09 said:
Oct 29 '08, 9:10PM

McCain is gonna have a heart-attack his first week in office
and when he does all of his supporters can go to hell with him!!!!!!

cheesedude87 said:
Oct 26 '08, 10:21PM

But seriously...

cheesedude87 said:
Oct 26 '08, 10:20PM

Just Kidding


Next - Last Page
Enter your comment:
Does not allow HTML or UBB code. 2,000 character limit.

Username:
Password:
I am a new user, create an account for me
GoTo Quiz Respects Privacy

Thank you for your interest in GoToQuiz.com--don't miss the many other quizzes on this site.

Personality Test (Big Five)
Don't leave without browsing the quiz categories. Find your state's quiz, or maybe your country.