I rarely finish work

Thread Topic: I rarely finish work

Scarred
Joined: Dec 23, '14
Status: Experienced
I hadn't drawn in awhile so I got out some pens and did a quick sketch/wip but uh

Idk what I was even doing. Have some dude with messy lines.
Like most drawings in here, it's pretty scribbly and slack-ish. Lol
Scarred
Joined: Dec 23, '14
Status: Experienced
Was messing around, this is the result lmao.

I swear they had a proper chin before, it just got lost within everything. Namely all the dark patches below.
Scarred
Joined: Dec 23, '14
Status: Experienced
Rough sketch/wip

Based on a photo* The outfit reminded me of a person I did awhile back so I put them in it. :)
Scarred
Joined: Dec 23, '14
Status: Experienced
Was this 👌 close to giving up as soon as I began because- ew effort and I haven't really been drawing lately. But, here we go anyway: A wip. Idk I didn't like how it was turning out, lol

(Sorry if the quality is horrible; sucky ass camera)
Scarred
Joined: Dec 23, '14
Status: Experienced
I find it hard to push out drawings sometimes, If not a lot. Idk. Somehow, the fact I haven't posted anything here in awhile pushes me a little. Maybe I need to allow myself more time off my schedule to simply sit down and draw.



It's only a wip though, ahh!
Scarred
Joined: Dec 23, '14
Status: Experienced
It's cut off a bit, but all you're really missing out on is about a tuft of hair and a smidgen more of the jawline, so I don't think anybody needs to worry too much
thehelen
Joined: Apr 20, '17
Status: Newbie
wife (++++++++++++)
absol heart
Joined: Sep 30, '12
Status: Hot Shot
Br0wnieBunny
Joined: Apr 7, '13
Status: Expert
nice!
The Dude
Joined: Nov 19, '13
Status: Advanced
Wow you can actually draw XD. Nice job man.
Scarred
Joined: Dec 23, '14
Status: Experienced
Thank you all for the feedback, I appreciate it.

The Dude: It's only a light hobby really, but thank you very much!

-----
Progress. Still more to do...
Scarred
Joined: Dec 23, '14
Status: Experienced
All I have is some crappy wip to show, But yeah.



It's nowhere near done, obviously.
Scarred
Joined: Dec 23, '14
Status: Experienced

Another five minute lazy sketch, ahh..
I couldn't be bothered with the headpiece so, sorry. You'll just have to make do with this horrible one instead. 10 retweets and I'll draw it properly though
1714
Joined: May 2, '13
Status: Hot Shot
you are so talented
please marry me and have my children
Dark22978
Joined: May 8, '12
Status: Hot Shot
What's your Twitter?